OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Norsktalande kundserviceagent på Jollyroom
Till följd av vår expansion på den norska marknaden söker vi nu en driven person som vill jobba tillsammans med härliga kollegor i en ungdomlig och pulserande miljö. Vi söker dig som vill vara med på vår resa att bli Europas största e-handelsbolag inom barn-och babyprodukter. För att passa i rollen som norsktalande kundserviceagent tror vi att du brinner för att ge excellent service och att du trivs i en verksamhet med högt arbetstempo där den ena dagen inte är den andra lik.
Vi är en internationell arbetsplats där våra medarbetare talar norska, finska, danska, svenska och tyska. På ”skandinaviska” med en tysk accent lyckas vi ändå förstå varandra och har väldigt roligt tillsammans, både på och utanför arbetstid. I tjänsten som norsktalande kundserviceagent lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaperna, där vi söker dig som passar bra in i vårt befintliga team. Vårt team består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer – därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.
Arbetsuppgifter
- Hjälpa kunder via telefon, email och chatt
- Hantera reklamationer
- Ha viss leverantörskontakt
Arbetet är mycket serviceinriktat och i denna roll krävs det att man har en positiv attityd och alltid bemöter sin omgivning med ett leende.
Vi söker dig som:
- Talar och skriver flytande på norska.
- Kan arbeta minst 2 dagar per vecka. Under sommaren samt oktober-december har vi som mest att göra och då ser vi gärna att du kan arbeta fler dagar per vecka.
Vi ser långsiktigt på alla våra rekryteringar och vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på lång sikt som du kan kombinera med denna tjänst.
I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi söker någon som passar bra in i vårt befintliga team. Vi söker dig som är prestigelös, ödmjuk och trivs med att jobba i ett högt tempo. Teamen består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.
Meriterande
- Arbetsvana från kundservice
- Kunskaper i svenska
Vi erbjuder dig
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer bra resultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd kommer gå långt inom Jollyroom.
Upplägg och kontakt
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, under sommar- och julsäsong finns möjligheten att jobba mer
- Placering: Hisings Kärra, Göteborg. Efter sommaren flyttar vi till Sörred, Torslanda
- Arbetstider: Vardagar 8-17 samt söndagar
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis via amanda.vitalis@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240