Norsktalande kundservicemedarbetare med intresse för kaffe

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi fler nosktalande kundservicemedarbetare till Nespresso i Stockholm. Arbetsuppgifterna består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail. Med högsta fokus på kvalitet så kommer du att ta hand om inkommande samtal gällande bearbetning av nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Utöver att arbeta med Nespresso som kund förekommer även arbete för ett annat uppdrag.

Kvalifikationer:

• Goda muntliga kunskaper i Norska i tal och skrift
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, muntliga såväl som skriftliga
• God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande

Utvecklingsmöjligheter

Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas. För oss är det viktigt att tillgodose den kompetens vi har, varför vi gärna rekryterar internt när vi söker ledare till våra olika uppdrag.

-”Det bästa med Webhelp är den gemenskap som finns på företaget. En extrem god stämning blandat med riktigt fina möjligheter till att klättra inom företaget har gjort att jag har blivit kvar så pass länge” – Martin Larsson, Operations Manager

Är det dig vi söker?

Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Webhelp Värdeord

Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW 
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.

Om jobbet

Region
Stockholm i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet

Vi söker dig som vill arbeta 100 % tillsvidare men vi tar även emot ansökningar för en anställning på 50-75 % tillsvidare.

Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.

Tillsättning sker snarast möjligt

Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Vi söker medarbetare som kan arbeta 100%, 75% alternativt 50% Tillsvidareanställning
  • Publicerat: 20 juni 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Kundservice

Kundservice

26 april 2024

25 april 2024