Norsktalande kundservicemedarbetare till  finansbolaget Avida Finans

Norsktalande kundservicemedarbetare till finansbolaget Avida Finans

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Snakker du norsk? Är du en kundorienterad person som ser service som en självklarhet och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom finansbranschen?
Ta då chansen och sök tjänsten som Customer Service Specialist till Avida!

OM TJÄNSTEN

Som Customer Service Specialist ingår du i ett team om 6 personer där dina åsikter och din prestation är viktig i teamets gemensamma utveckling och förbättringsarbete. Tillsammans levererar ni kundservice i världsklass, främst via ingående samt utgående telefoni. Du kommer ha kontakt med befintliga såväl som nya kunder.

Vid behov ska du även kunna hoppa in och stötta dina kollegor i det svenska teamet, vilket gör dig ansiktet utåt både mot företagets svensktalande samt norsktalande kunder.

Dina primära arbetsuppgifter kommer vara:

• Hantera frågor kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner
• Svara på kundförfrågningar som inkommer per mail
• Arbeta med produkterna: Insättning och konsumentlån

VI SÖKER DIG SOM

För att passa i rollen som Customer Service Specialist ser vi att du har följande egenskaper:

• Serviceminded – där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team
• Hög kommunikationsförmåga med pedagogisk anda
• Besitter en naturlig fallenhet för logiskt tänkande
• Motiveras av att arbeta med utsatta mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas

KRAV

• Du talar och skriver norska samt svenska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift
• Erfarenhet av kundservice är meriterande men ej ett krav

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Södermalmsallén, Stockholm
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00

KONTAKT

För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2020
  • Ansök senast: 11 juni 2020

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024