Norsktalande Kundservicestjärna till Avarda/TF Bank

Norsktalande Kundservicestjärna till Avarda/TF Bank

Arbetsbeskrivning

Är du Avardas nya Kundervicestjärna?
Avarda är en del av TF Bank AB, som är noterat på Nasdaq OMX. Vi har kontor i Sverige, Norge, Finland, Tyskland och Baltikum. Avarda är en utmanare i en betalbransch som består av aktörer som bygger sitt eget varumärke i samband med leverans av betallösningar till webbutiker och återförsäljare. Avarda utmärker sig genom att erbjuda butikerna en möjlighet att exklusivt marknadsföra sitt eget varumärke under hela kundresan. På så sätt lyckas butiken kommunicera mer enhetligt med sina kunder, vilket ökar varumärkeskännedomen och sannolikheten att kunden kommer tillbaka och handlar i butiken igen. Avardas motto är "Vi är butikernas bästa vän" och det visar sig genom att ständigt utveckla lösningar som tillvaratar butikernas intressen. Avarda bygger och konfigurerar lösningar skräddarsydda för varje enskild butik och ser att detta tillvägagångssätt hjälper butiker att skapa en röd tråd genom hela köpupplevelsen. Avarda är därför stolta över att ta ägarskap till konceptet ”real white label betalningslösningar”. På Avardas kundlista hittar du butiker som Boozt.com, Bubbleroom, Beijer Bygg, Cellbes, Däck365, Wakakuu och flera andra.

Vi på Avarda söker nu norskspråkiga lösningsorienterade kundservicemedarbetare för att bli en del av vårt Customer Service Team.
Avarda upplever en stor tillväxt i Norge och Sverige och söker flera personer för att möta ökad volym. Vi söker tjänster för heltid, deltid eller tidsbestämd anställning. Du kommer att ingå i Kundservice - teamet och rollen kommer innebära att hantera Norska och Svenska ärenden. Vi strävar alltid efter "Bäst i klassen kundservice". Vi söker därför medarbetare som klarar av att hålla en hög servicenivå, förstår vikten av att lära känna kundens problem väl, och som vågar tänka nytt för att lösa utmaningar som dyker upp i det dagliga arbetet.

Önskade kvalifikationer:
• Grundläggande kunskaper inom e-handel och ekonomi, samt intresse för att utveckla och lära sig nya saker
• Serviceinriktad och tydlig
• Förmåga att hantera utmanande situationer
• Orädd
• Lösningsorienterad
• Målinriktad
• Förmåga att uttrycka dig väl i skrift och tal, både på norska och engelska
Dina kommande arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande förfrågningar via e post, telefon och chatt
• Administrativa uppgifter
• Arbeta kontinuerligt med att skapa bättre kundupplevelser
• Kvalitetsförbättring – Var uppmärksam på saker som kan ändras eller effektiviseras
• Övrigt arbete inom kundtjänst
Avarda erbjuder:
Avarda finns i ljusa fina lokaler mitt i centrala Borås, vårt kontor finns i Pallashuset. Du kommer att få mycket goda kunskaper om hur andra avdelningar fungerar inom företaget då vi arbetar nära i vår organisation, vilket kommer ge dig en bra utbildning inom e-handel och få en förståelse för hur hela verksamheten fungerar. För rätt kandidat kommer det att finnas utvecklings- och påverkansmöjligheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TF Bank AB Borås
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Postadress

Lilla Brogatan 6
Borås, 50330

Liknande jobb


29 maj 2024