Norsktalande Merchant Support till Klarna

Arbetsbeskrivning

Om kunden
Klarna grundades i Stockholm 2005 med idén att erbjuda en transparant betalningslösning som skulle tillåta konsumenter och handlare att interagera med varandra så tryggt och enkelt som möjligt. Detta görs genom att låta konsumenten få varan först och betala efteråt, medan Klarna tar kredit -och riskansvaret för bedrägeri. Idag är Klarna ett av Europas snabbast växande företag. På bara åtta år har de vuxit till 750 anställda verksamma i sju europeiska länder med över 9 miljoner konsumenter. Målet är att bli marknadsledande inom fakturatjänster i hela världen och förändra världens e-handelsbutiker. Nu söker Klarna ett antal personer som kommer att tillhöra merchant support.

Om jobbet
Som Merchant support kommer du att arbeta med support mot de butiker som använder Klarna. Med snabb, pedagogisk och personlig service genom administrativ och teknisk support via telefon och e-mail, hjälper du kunderna på bästa sätt. Jobbet innebär tex att utreda betalningar, hitta felbetalningar, hantera fakturor, mm. Du jobbar i ett team av medarbetare som har hög social kompetens, stort lösningsfokus samt har en ambition att ständigt leverera service bortom skyarna.

Möjligheter
Klarna erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna och dig till nästa nivå. För rätt person med höga mål finns alla möjligheter här.

Krav
Vi söker dig som har möjlighet att tillföra positivitet, driv och laganda. Du räds inte nya utmaningar och att utvecklas utifrån nya mål både individuellt och i teamet är en självklarhet för dig. Erfarenhet inom callcenter, kundservice och administration är mycket meriterande. Du talar och skriver norska samt engelska obehindrat.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är så snart som möjligt beroende på tillgänglighet.DU kommer att vara konsult hos Hero och för rätt person kommer det finnas möjlighet till förlängning. Vi intervjuar på kort varsel då starten är snart.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30, alt daniel.engblom@hero.se

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 16 april 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024