Nu söker vi en dansktalande agent till Renault!

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Du kommer i din roll som kommunikatör främst att hantera inkommande samtal gällande kundtjänst, ordermottagning, förfrågningar och kundklagomål. Du kommer även att genomföra kvalitativa utgående samtal för återkoppling till kund. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du ska kunna uttrycka dig i både tal och skrift på danska, svenska och engelska. Samtalen besvaras för respektive land som kunderna ringer in på. Vi tror även att du har ett bilintresse och datavana. Tjänsten är stationerad ute hos kund. Då har du chansen att bli en i teamet på Renaults kundservice. med att svara på inkommande samtal samt även hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev. Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, vart närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier med mera. Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt har för att samarbeta - bilintresserad Det är meriterande[om du har[kundservicevana. Rekryteringsförfarandet sker fortlöpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010