Nu söker vi en stjärna inom logistik & orderhantering

Nu söker vi en stjärna inom logistik & orderhantering

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett marknadsledande svenskt företag med en väletablerad teknisk produktportfölj som säkrar kritisk kommunikation och data i en uppkopplad värld? Är du en person med tekniskt intresse och känsla för struktur och logistik? Då kan detta vara rollen för dig! Här erbjuds du en roll som support & leveranstekniker med mycket fokus på och ansvar över kontorets logistik.

OM TJÄNSTEN
På AddSecure Smart Rescue Nordic arbetar de bland annat med system, lösningar och produkter inom områdena Trygg Skola, Personsäkerhet, Utalarmering (Räddningstjänst) samt lösningar för ensamarbete. Du kommer att tillhöra ett team som ansvarar för leveransen av nya, samt service av befintliga system. Som support & leveranstekniker förbereder, installerar och konfigurerar du kundsystem, hanterar logistik samt inköp av material och utrustning. Du kommer även att diagnostisera och reparera fel, felsöka tekniska problem, ge kundfeedback i rätt tid och stödja utrullningen av nya applikationer.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera logistik
- Installera och konfigurera hårdvara och mjukvara.
- Identifiera hård- och mjukvarulösningar.
- Felsökning av tekniska problem.
- Diagnostisera och reparera fel.
- Att prata med kunder för att snabbt komma till roten av deras problem.
- Ge snabb och korrekt kundfeedback.
- Uppföljning med kunder för att säkerställa att problemet är löst.
- Byte eller reparation av nödvändiga delar.
- Stödja utrullningen av nya applikationer.
- Ge stöd i form av procedurdokumentation.
- Hantera flera ärenden samtidigt.
- Testa och utvärdera ny teknik.

VI SÖKER DIG SOM
- Har relevant teknisk utbildning eller erfarenhet.
- Har tidigare erfarenhet av teknisk support, skrivbordssupport eller liknande roll.
- Har erfarenhet av fjärrskrivbordsapplikationer och helpdeskprogramvara.
- Har tidigare erfarenhet av att hantera logistik
- Är uppmärksam på detaljer och har god problemlösningsförmåga.
- Har en utmärkt samarbetsförmåga.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska.

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Problemlösande


#

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Mölndal


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljassistent

Säljassistent

14 maj 2024

Mötesbokare på deltid!

Mötesbokare på deltid!

14 maj 2024

13 maj 2024

13 maj 2024