Nyckeladministratör med servicekänsla

Arbetsbeskrivning

Nyckeladministratör med servicekänsla
Är du en person som gillar att arbeta i ett tidvis högt tempo? Trivs du med att arbeta kundfokuserat med omväxlande arbetsuppgifter? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! Randstad söker nu, för omgående start, en nyckeladministratör till en av våra kunder i Uppsala.

Uppdraget ingår i vårt uthyrningsverksamhet där du blir anställd som konsult hos Randstad och uthyrd till vår kund. Uppdraget sträcker sig till årsskiftet 2017/2018.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Uppsala

Omfattning: Heltid, start omgående tom årsskiftet

Arbetsbeskrivning

I rollen som nyckeladministratör kommer du att arbeta i en butiksmiljö med administration kring in- och utflyttning av bostäder. Du kommer att ha direktkontakt med kund och bland annat arbeta med att ta emot och lämna ut nycklar. En viktig arbetsuppgift är att dokumentera dessa arbetsmoment. Vidare kommer andra administrativa arbetsuppgifter förekomma.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har arbetat i butik eller med andra kundrelaterade arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har arbetat med liknande administrativa arbetsuppgifter eller tidigare arbetet med lås.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du noggrann, serviceinriktad och stresstålig. Vidare är du flexibel och tycker om att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter. Du strävar efter att ge god service och klarar av att arbeta självständigt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-12. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Konsultchef Ellinor Hult, ellinor.hult@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 30 januari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


28 januari 2024

5 december 2023

Mäklarassistent

Mäklarassistent

16 november 2023