Nyexad ekonom till dynamisk organisation inne i city

Arbetsbeskrivning

Är du en nyutexaminerad ekonom som är redo att möta arbetslivet omedelbart? Nu finns möjligheten att komma in till en stor och dynamisk organisation, där du kommer att vara en del av en mycket trevlig arbetsgrupp. Om du vill utveckla dina ekonomiska kunskaper och samtidigt få möjligheten att ta dig an nya erfarenheter i en större händelserik organisation, då kan denna roll vara någonting för dig.  



Detta är ett konsultuppdrag fördelat över sex månader, där du kommer att tillhöra ett Shared Service Center. Företaget är verksamt inom försäkringsbranschen och genomgår just nu en spännande resa där de behöver stöttning av en prestigelös och nyfiken Ekonomiassistent.  



Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta med betalningar, avstämningar, kontanthantering, bankhantering och kontinuerlig processeffektivicering och förbättringar. De primära ansvarsområdena består av process och kontroll av inkommande och utgående betalningar, daglig bokföring och bankkontoavstämningar. Vidare hanterar du också kassaflödesplanering, likviditet och rapportering.  



Din personlighet och kompetens Du har i grunden relevant utbildning inom ekonomi och vill nu utvecklas praktiskt inom ekonomiområdet. Kanske är detta ditt första uppdrag efter din examen som du kombinerat med praktiskt extraarbete på somrar och lov? Din prestigelöshet i kombination med din proaktiva och motiverande sida gör dig till en härlig lagkamrat. Du är serviceinriktad och anpassningsbar vilket gör att du med enkelhet kan arbeta under föränderliga konstellationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundtjänst eller liknande, samt har goda datorkunskaper. Meriterande är om du dessutom har erfarenhet av att ha arbetat med redovisning i en föränderlig organisation och har en förståelse för hur ett Shared Service Center fungerar i praktiken.    



Att jobba som konsult på Clarify Som konsult hos oss på Clarify får du mer uppskattning än du någonsin erfarit. Via vårt unika koncept Clarify Potential och ”The Clarify Way”, kommer vi att ta en aktiv roll i din professionella utveckling där vi erbjuder löpande stöttning och coaching. Självklart erbjuder vi även marknadsmässiga villkor, konsultträffar med olika teman och framförallt spännande uppdrag. 



Din ansökan Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vill du veta mer om hur det är att arbeta på Clarify, kontakta gärna ansvarig Emma Jonsson på 0704-85 75 18.

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Poltoft
0852277501
Louise Poltoft

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clarify AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 5 juni 2017

Besöksadress

Box 22216
None

Postadress

Box 22216
Stockholm, 10422

Liknande jobb


5 juni 2024

Ekonomiadministratör - Sjukresor

Ekonomiadministratör - Sjukresor

5 juni 2024

Ekonomiadministratör - Sjukresor

Ekonomiadministratör - Sjukresor

5 juni 2024

5 juni 2024