Nyexaminerad ekonom till storbolag som ekonomiassistent inom leverantörsres

Nyexaminerad ekonom till storbolag som ekonomiassistent inom leverantörsres

Arbetsbeskrivning

.

Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en ekonomiassistent till vår kund. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid med placering i Stockholm. Start i mars och förväntas pågå sex månader med chans till förlängning.

Arbetsbeskrivning 
Vi söker en nyexaminerad ekonom till en arbetsgrupp ekonomiassistenter inom leverantörsreskontra på ett Shared Service Center. Arbetsuppgifterna består bland annat i ankomstregistrering och kontroll av leverantörsfakturor samt andra uppgifter inom leverantörsreskontra. Möjlighet till flexibla arbetstider finns.

Kvalifikationer och egenskaper 
Du är driven, kommunikativ och prestigelös. Du har förståelse för ekonomiska processer och innehar förmågan att snabbt ta till dig information. Vi sätter stort värde på förmågan att bygga goda relationer och arbeta bra i team. Erfarenhet av Oracle-baserade system och/eller leverantörsreskontra är meriterande. 

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig 
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”. 

Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt! 

Ansökan och kontakt 
I den här processen samarbetar vår kund med rekryterings- och bemanningsföretaget Serveoffice. Skicka in dina ansökningar nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller stina.hauschildt@serveoffice.se. 
  
Om Serveoffice 
Serveoffice har varit verksamt sen 1991 och är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024