Nyfiken och driven säljassistent till kundsupport

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann, driven person som vill jobba med innesälj? Då vill vi träffa dig! 

EBV Elektronik arbetar med att sälja och leverera elektroniska reservdelar genom kvalitativa lösningar till befintliga och nya kunder.

Grunden är och tillse att våra kunder får rådgivning och lösningar som är skräddarsydda efter deras behov. Där kommer du som innesäljare vara spindeln i nätet till en bra affär!

Arbetsuppgifter

Som innesäljare är din primära uppgift att supportera utesäljarna och följa upp deras säljaktiviteter hos kund.

Detta innebär allt ifrån hantera order, svara på kundfrågor, handlägga offerter och uppföljningar, leveransbevakning, rapporter, returhantering med mera.

Som person älskar du att ge service och support samt sätter värde i att leverera det som utlovats i rätt tid. Du kommer arbeta i en grupp av 3 innesäljare som arbetar i team!

Vem söker vi?

För att passa till tjänsten är du engagerad, strukturerad, självgående och ansvarsfull. 

För att bli framgångsrik i arbetet bör du ha god datorvana och erfarenhet av kundkontakt. Meriterande är även om du har viss ekonomisk förståelse när det kommer till att göra affärer, samt har arbetat i en säljande organisation. 

Kunderna och våra leverantörer är både svenska och internationella vilket kräver att du känner dig bekväm i att kommunicera på både svenska och engelska i tal och i skrift.

Villkor för tjänsten

Tjänsten är på heltid, kontorstider, med placering på vårt kontor i Kista.

Din arbetsmiljö blir i kontorslandskap med laptop och telefon som arbetsredskap, samt höj och sänkbart skrivbord.

Lön enligt överenskommelse. Start omgående eller enligt överenskommelse.

Jobzone utför denna rekrytering för kunds räkning. Du kommer till en början bli anställd hos Jobzone för att efter 6 månader gå över till en tillsvidareanställning hos kund.  

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att träffa dig!

Jobzone erbjuder dig:

- Arbete i ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Genom våra 50 kontor i Sverige och Norge personalförstärker vi över 2000 kunder per år i olika branscher och befattningar.

- Arbete i ett företag vars målsättning är att skapa framgång för individer och organisationer, och vars vision är att vara branschens bästa arbetsgivare!

- Arbete i en kultur som av våra medarbetare beskrivs som välkomnande och inkluderande.

- Kollegor med stort engagemang och med höga ambitioner.

- Arbete hos ett företag som självklart är auktoriserat, har kollektivavtal, försäkringar, förmåner med mera.

Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone och våra kunder!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Ljungar
070-1678503
Tove Hahnsson
0707788354
Karin Marklund
070-7788841
Jessica Lagerqvist
0707788340
Lina Mårtensson
0760-909430

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Stockholm, Tjänstemän Johanneshov
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Timlön
  • 100%. Tillträde: 1 sept Visstidsanställning till 2018-11-30
  • Publicerat: 13 september 2018

Besöksadress

Arenavägen 47
None

Postadress

Arenavägen 47
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


Säljsupport

Säljsupport

16 maj 2024