Office assistant

Office assistant

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ge förstaklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du en strukturerad och problemlösande person? Vi söker nu en Office Coordinator till Agrisera i Umeå. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Office Coordinator kommer du att ha ett övergripande ansvar över Agriseras kontorsservicen på de två siterna i Umeå-området. Du ser över att den standarden som förväntas hålls på arbetsplatsernas allmänna ytor. Rollen är ny i Umeå så den kommer få växa fram då du styr arbetet självständigt och hittar egna vägar. Det gör du genom att koordinera arbetsuppgifter och ha kontakt med externa leverantörer av tjänster, samarbetspartners samt hyresvärd. Fastighetsrelaterade uppgifter ingår som nyckelhantering, förebyggande arbete kopplat till säkerhet och brand.

I rollen ingår även att ta mot interna medarbetare och externa besökare samt administrativt arbete med internkommunikationen. Du kommer även att vara med och anordna och hålla i event. Du kommer att tillhöra det globala Office Management teamet och arbeta i nära samarbete med dina kollegor som finns på andra orter, majoriteten i Uppsala.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ha kontakt med samarbetspartners och leverantörer
* Administrera och delegera vidare felanmälningar
* Se till att lokaler ser trevliga och inbjudande ut
* Ta mot besökare, personal, leverantörer, interna medarbetare från andra delar av världen
* Anordna event


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av arbete som receptionist, kontorsassistent, internservice eller liknande
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Har mycket goda kunskaper i Officepaketet
- Har B-körkort och tillgång till egen bil
Under rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är driven och har ett öga för detaljer.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Initiativtagande
- Problemlösande
- Flexibel
Övrig information:
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Umeå

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2024
  • Ansök senast: 15 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kontorsassistenter sökes

Kontorsassistenter sökes

3 juni 2024

Kontorsvärd till vårt Stockholmskontor

Kontorsvärd till vårt Stockholmskontor

3 juni 2024

31 maj 2024

Facility Manager

29 maj 2024