Office Assistant till bioteknikbolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltidstjänst på 50%
Arbetstider: måndag - fredag kl.07.30-11.30
Ort: Sundbyberg, Stockholm
Startdatum: Omgående

DIN ROLL:

Vår kund som är ett svenskt bioteknikbolag söker nu efter en stjärna till deras kontor beläget i Sundbyberg. I rollen som Office Assistant till vår kund kommer du att ansvara för att hålla ordning på kontoret och att kontorslokalerna är i toppskick. Tjänsten passar dig som brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret och inte är rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs.

Detta är en deltidstjänst på 50% med arbetstider förlagda måndag-fredag mellan kl.07.30-11.30. Önskemålet är att du kan börja omgående.

Som Office Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

- Hålla rent och städat i kök och vid kaffestationer
- Hämta och distribuera posten
- Hantera inköp av kontorsmaterial
- Hantera inköp av kaffe, te, mjölk och frukt
- Säkerställa att allt är snyggt och prydligt i samtliga kontorslokaler
- Ha kontakt med leverantörer och reparatörer


VEM ÄR DU?

Du är en serviceinriktad och självständig person som har god förmåga prioritera och organisera sitt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du är kommunikativ, prestigelös och har ett öga för detaljer. Du sprider glädje på kontoret med din positiva energi och kommer med egna initiativ samt är proaktiv i ditt tänk.

Vi ser gärna att du:

- Har tidigare erfarenhet inom servicebranschen
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024