Office Coordinator

Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och serviceinriktad Office Coordinator, för att stärka Axactors svenska team. Tveka inte att skicka in din ansökan - vi kan garantera dig en grymt spännande resa!


Jobbeskrivning
Axactor växer och under våren inviger vi våra nya, fina lokaler. I rollen som Office Coordinator ansvarar du bland annat för att:
• Bemanna vår reception och ge våra besökare service i världsklass
• Sköta inköp till kontoret
• Vara kontaktperson mot våra leverantörer så som städ, hyresvärd osv.
• Ansvara för trivsel på kontoret
• Posthantering och andra administrativa uppgifter
Tjänsten är på heltid med start 1 maj 2021 och placerad i Göteborg. Arbetstid är måndagfredag 08:00 - 17:00. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Du rapporterar till Division Manager 3PC.
Om dig
Du är en person som trivs med att vara spindeln i nätet och brinner för att ge förstklassig service. Du trivs med blandningen av rutinuppgifter och att behöva improvisera för att lösa situationer som uppstår. Du ser vad som behöver göras, tar egna initiativ och är prestigelös i ditt sätt att vara. Vidare är du ett socialt geni och älskar att skapa goda relationer.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från reception eller övrigt serviceyrke.
Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o. Vi värdesätter personliga egenskaper som stämmer överens med våra värderingar passion, förtroende och proaktivitet. 
Kontakt och ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast den 16 mars 2021. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del i rekryteringsprocessen. Välkommen att maila din ansökan till vår HR Director Josefine Bohlin: josefine.bohlin@axactor.com
Om oss
Vi är ett modernt och internationellt inkassobolag, som sticker ut ifrån mängden. Sedan vi startade 2015 har vi utmanat inkassobranschen, som många uppfattar som långsam och stel, med våra värdeord; passion, förtroende och proaktivitet som är med oss i allt vi gör. Att inkassobranschen har en fortsatt viktig roll i dagens samhälle är något vi bara blir mer och mer övertygade om. Vi arbetar dagligen med att hjälpa människor i en tuff situation men också, och framförallt, hjälper vi företag att få betalt för sitt slit. Ett företag med höga visioner och ambitioner som ständigt vill förbättra och ligga i framkant med smarta system och digitala verktyg — det är vi!
Axactor finns i hela sex länder; Sverige, Norge, Finland, Italien, Tyskland och Spanien med över 1200 anställda. Vårt svenska kontor ligger i Göteborg, där vi sitter i moderna, fräscha lokaler i Nordstan. Viben på kontoret är präglad av en tydlig företagskultur; alltid energifylld och peppig till max! För att förstå vad vi menar; spana in vår Spotify-lista Axactor Sweden som går varm på kontoret i tid och otid, men mest på fredagar då det givet är lite mer partykänsla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axactor Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2021
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

14 juni 2024

Mötesplatskoordinator

14 juni 2024