Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi älskar hårvård och skönhet och drivs av passionen att hjälpa våra kunder till sitt allra bästa jag – oavsett var vi möts. Att ge oslagbar service, både i butik och på nätet, är helt enkelt det roligaste vi vet. För att säkerställa en god leverans till våra kunder framåt söker vi nu dig som vill fortsätta utvecklas tillsammans med oss.

Vår nuvarande Office Coordinator i Stockholm kommer börja studera, därför söker vi nu dig som vill steppa in och ta oss till nästa nivå när det kommer till service.



OM ROLLEN
Du är engagerad och passionerad, eftersträvar alltid en enkelhet och älskar att få dela med dig av din kunskap och hjälpa andra. Säger du check på den så läser du vidare helt enkelt.

Som Office Coordinator bidrar du till att uppfylla affärsmålen genom att möjliggöra för chefer och kollegor att fokusera på kärnverksamheten. Du är den första våra medarbetare, kunder och leverantörer har kontakt med. Du kommer ingå i kundserviceteamet och dina kollegor i teamet kommer finnas utspridda på flera orter, Vansbro, Helsingfors, Oslo och Köpenhamn.

Rollen är både operativ och hands on med ett brett spektrum av varierande arbetsuppgifter som kräver att du är serviceinriktad och självgående med egen förmåga att prioritera. Tjänsten är placerad i Stockholm, resor kan komma att förekomma i tjänsten. Det är inte helt lätt att skriva ner alla arbetsuppgifter men några av dem ser du här:


• Ansvara för visst systemstöd
• Ansvara för beställning av lunch, fika och frukt samt inköp av förbrukningsartiklar, kontorsmaterial
• Kontakt med städfirma, hyresvärd och andra externa leverantörer
• Koordinera möten och workshops
• Ta emot besökare och se till att kontoret är representativt
• Hantera enklare kundärenden
• Bidra med att planläggning, hantering och genomförande av flera annonskampanjer i olika sociala medier




VI VET VAD VI SÖKER, ÄR VI DEN DU SÖKER?


• Du är service i allt du gör, du vet inget annat
• Du har ett intresse för skönhetsbranschen
• Lika mycket som du gillar varierande administrativa uppgifter gillar du att plantera om en blomma, hänga upp en tavla eller skruva ihop en IKEA-möbel
• Du har en kommunikations- och relationsskapande förmåga samt trivs i en tillväxtmiljö.
• Du gillar ett högt arbetstempo och klarar av snabba förändringar som kanske inte alltid är helt genomtänkta till punkt och pricka.
• Du är trygg med engelska i tal och skrift.
• Du är duktig på digital kommunikation och marknadsföring.
• Du har stort intresse av SOME och vill bidra med dina erfarenheter och kunskap inom det området.

 

ÖVRIG INFORMATION
Tillträde: 1 september eller enligt överenskommelse
Anställningsgrad: Heltid
Anställningsform: Vikariat
Lön: Enligt överenskommelse.

För mer information är du välkommen att kontakta vår Customer Service Manager Elin Trapp på mejl: elin.trapp@lyko.se

Urval av kandidater sker löpande. Skicka därför in Din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Vi på Lyko gillar mångfald. Vi välkomnar alla sökanden!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lyko Retail AB Linköping
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 30 juli 2019

Besöksadress

Nygatan 22, 58219 Linköping
None

Postadress

Nygatan 22, 58219 Linköping
Linköping, 58219

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024