Office Coordinator för tillfälligt uppdrag till marknadsföringsföretag!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en roll där du får fixa och dona i kombination med att ge förstklassig service till dina kollegor? Det digitala marknadsföringsföretaget APSIS behöver en energispridande Office Coordinator till kontoret i Stockholm. Är du en kreativ person som älskar ordning & reda och att underlätta vardagen för dina kollegor? Tveka inte att söka!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Office Coordinator till det digitala marknadsföringsföretaget APSIS.

Detta är ett tillfälligt konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos APSIS. Uppdraget kommer att starta med en introduktion den 13/5 och vara på heltid under kontorstider mellan den 20/5 till den 6/6.

Introduktion kommer vara tillsammans med ordinarie Office Coordinator för att du sedan ska kunna jobba självständigt.

ARBETSUPPGIFTER
Som Office Office Coordinator kommer du arbeta med kontorsservice där arbetsuppgifterna varierar och det är därför viktigt att du är prestigelös och ordningsam som person, och med ett glatt humör stöttar upp dina kollegor. Du ansvarar för att köket är i bra skick, arrangerar fikor och After Works, ser till så att mjölk alltid finns till kaffet och att godisskålarna förblir fulla.

I APSIS fräscha lokaler på en av Stockholms mest centrala adresser kommer du agera ansiktet utåt och hälsa kollegor och besökare välkomna.

Du kommer till exempel att:


* Beställa mat och dryck till fikor, frukostar och After Works
* Se till att kontoret och köket är i fint skick
* Sköta inköp av kontorsmaterial
* Ta emot besökare och leveranser
* Ansvara för förberedelser inför möten och utbildningar
* Ta emot inkommande samtal till telefonväxeln


Tjänsten passar dig som tycker om ordning och reda. Du är initiativtagande och tvekar inte på att ställa upp för dina kollegor. Du tycker om att interagera med människor och har ett öga för detaljer.

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av en serviceorienterad roll


* Har tidigare erfarenhet av administration
* Talar flytande svenska och engelska då det både förekommer svenska och internationella medarbetare på plats
* Kan börja den 13e eller 14e maj och jobba mellan 20 maj-6 juni, vardagar
* Är 20år eller äldre då inköp av alkohol förekommer


Det är meriterande om du


* Har arbetat som Office Coordinator och/eller Receptionist


Som person är du flexibel, social och älskar att ge service i toppklass. Att ta egna initiativ faller sig naturligt för dig och du tycker om att jobba självständigt med mycket frihet i din roll.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: 20 maj
* Omfattning: Heltid, kontorstider måndag-fredag
* Placering: Vasagatan 7, Stockholm
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och APSIS önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.

INFORMATION OM FÖRETAGET
APSIS är ett företag som skapar branschledande lösningar och lättanvänd teknologi för digital marknadsföring. Deras team tillhandahåller dagligen tjänster, inspiration och kunskap till tusentals kunder i mer än 50 länder. För att förbli den föredragna leverantören som de är idag fokuserar teamet på att utveckla sofistikerad mjukvara, intelligenta lösningar och expandering på nya marknader. Deras fantastiska utveckling skapar ständigt nya utmaningar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • Kortsiktigt 08:00-17:00
  • Publicerat: 27 april 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024