Office Coordinator till Combination!

Office Coordinator till Combination!

Arbetsbeskrivning

Trivs du som bäst när du är mitt i händelsernas centrum? Vill du arbeta heltid på ett bolag med härlig kultur och goda utvecklingsmöjligheter? På Combination så blir du en del av en ambitiös och händelserik arbetsplats där din insats är av största vikt! Sök nu då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som Office Coordinator på Combination bär du ansvaret för kontoret med dess reception samt flera administrativa och koordinerande uppgifter. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Combination.

Om företaget:

Combination utvecklar moderna och ofta banbrytande tekniska lösningar för kasino- och betting-branschen. Med hjälp av ett långsiktigt hållbart arbetssätt, trevlig miljö, och ständigt kunskapsutbyte, har ett litet Göteborgs-företag med 30-talet anställda lyckats bli en leverantör till stora globala aktörer inom spelbranschen. Bolaget bildades 2004 och har sedan dess stadigt växt.

Du erbjuds bl.a.

Combination tror på frihet under ansvar vilket innebär att du har möjlighet att själv påverka. Förutom bra villkor erbjuder bolaget dig som medarbetare utvecklingsmöjligheter inom ditt område, exempelvis möjlighet att växa inom marknadsföring eller vissa enklare HR uppgifter. Combination planerar årligen och kontinuerligt aktiviteter tillsammans för att skapa en ökad sammanhållning och laganda, allt ifrån spontana spelkvällar till uppstyrda resor.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer till exempel att:


* Självständigt, eller i samarbete med kollegor i den lokala ledningsgruppen, driva olika mindre interna projekt.
* Svara på löpande frågor och lösa uppkomna problem som inkommer från medarbetare och kontorsledning.
* Koordinera och boka olika aktiviteter som konferenser, utbildningar, möten och events.
* Hantera inköpsärenden samt göra ekonomiska uppföljningar på dessa.
* Ta emot och ge service till besökare.
* Enklare ekonomiuppgifter.


Tjänsten passar dig som trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, då rollen innebär att vara behjälplig där behovet finns!

VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 2 års erfarenhet från en roll inom koordinering, administration och service.


* Har en god administrativ vana samt goda kunskaper och tidigare erfarenhet av samtliga Office-program.
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift, då du kommer kommunicera samt skriva material på båda dessa språk.


Meriterande med:


* En akademisk bakgrund eller annan yrkesutbildning inom exempelvis ekonomi, administration eller service.
* Har B-körkort.


Du är en utåtriktad person som gillar att göra det där lilla extra och trivs med att arbeta noggrant samt prestigelöst. Du trivs i en koordinerade roll, har en mycket god samarbetsförmåga och uppskattar att vara en viktig kugge i det löpande arbetet. Samtidigt som du är strukturerad har du lätt för multitasking och kvalitativt kan arbeta med flera arbetsuppgifter. Du håller dig ständigt uppdaterad och tar egna initiativ till uppgifter som kan underlätta för kontoret.

Slutligen krävs en hög personlig mognad då du hanterar mycket information och vet därför hur du ska kommunicera och hantera olika personer.

Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse.
* Omfattning: Heltid.
* Lön: Fast grundlön.
* Placering: Kungsportsavenyn 37, 41136, Göteborg.
* Kontaktuppgifter: Rekryteringskonsult Philip Arcangioli
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Combinations önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer på Combinations hemsida!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 6 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024