Office coordinator till kund i norra Stockholm

Office coordinator till kund i norra Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du lång erfarenhet i en receptionistroll/kontorsansvarig och har ett öga för detaljer? Är du redo för nästa utmaning? Då är tjänsten som Office coordinator något för dig!

Om tjänsten
Som Office Coordinator kommer du vara kontorets mitten punkt. Du kommer ha fokus på att ta emot besökare, besvara samtal i växeln, ansvara för kontorets gemensamma ytor samt administrativa uppgifter. I rollen kommer du kontrollera och stödja alla administrativa uppgifter på kontoret och se till att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Kunden jobbar med att importera bilar till Sverige och har återförsäljare över hela landet. Arbetsmiljön är kreativ och receptionen ligger i en central punkt av företaget, där miljön är internationell med många kontaktytor. 

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer bl.a att vara 

• Ansvara för underhåll, leveranser, utrustning och fakturor
• Hantera inventarier på kontorsmaterial och placera ordrar vid behov
• Övervaka kontorets dagliga aktiviteter som huvudkontakt i receptionen
• Receptionistuppgifter: hälsar besökare och svara och koppla telefonsamtal,
• Granska och godkänna kontorsleveransfakturor
• Hantera felrapportering och vara huvudkontaktpunkten för kontorsleverantörer och fastighetsägare.
• Se till att gemensamma utrymmen är rena; töm diskmaskinerna och hantera kaffemaskinerna. Se till att mötesrummen är rena och snygga i ordning.
• Var ansvarig för att träna back-up pool på kontorsuppgifter, mottagning och säkerhet
• Intern kommunikation angående kontorsförfrågningar
• Övrig administration av exempel industridata samt uppdatera e-postlistor

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet som receptionist/kontorsansvarig och ser denna tjänst långsiktigt. Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och gillar att ha struktur i ditt arbete. Vi ser att du har ett öga för detaljer och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en helhets syn över kontoret och ser det som behövs göras.

Vidare ser vi att det här är ett jobb för dig som är positiv, bra på att kommunicera både på svenska och engelska och kan hantera människor i olika situationer. Du vågar ta ansvar, är professionell och vågar agera problemlösare. Vi ser att du är handlingskraftig och vågar agera där det behövs. 

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet som receptionist/konotrsansvarig
- Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är professionell
- Du är handlingskraftig och har en helheltssyn
- Du är flytande i svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande!

KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen

att kontakta ansvarig rekryterare:

Amanda Hagestål via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Reception, konferans, Office Manager, Office Coordinator, Coordinator, Kontor, bilföretag, Fordonsbolag, Service, Kontors, Kontorsansvarig

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2020
  • Ansök senast: 14 april 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023