OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Our customer, an international well-known company is looking for an energetic and savvy Office manager.
Om kunden
You will be working in a small team which is part of a bigger company. The work is fast-paced, interesting and a good opportunity to learn many new things. Collaboration and cooperation with colleagues in different time-zones give extra spice to this work. Your work language is English so you must be fluent in English.
Dina arbetsuppgifter
Tasks:
- Organize and manage social events and activities
- Manage accommodations, travel arrangements, expense mgmt.
- Office/site management; meeting rooms, equipment, refreshments
- Various administrative tasks
Din bakgrund
Skills and experience needed:
- efficient, organized, detail-oriented
-self-driven, fast learner
- Previous work experience of administrative tasks needed
- international work experience is a huge plus
- flexible, adaptable to change
- positive, energetic, outspoken
- collaborative and confident
- willing to learn and able to find independently information
- able to work to tight deadlines
- good skills in MS Office tools, SharePoint knowledge is an advantage
- fluent in English and good in Swedish
- interest towards technical matters is an advantage
Övrigt
The person will be employed by Sale Nordic on a long fixed-term contract, and the position is based in Stockholm.
Start date; asap
Please note that we will start interviews as soon as possible, so register on our website with application, CV in English and with arguments why you would be the best possible candidate for this assignment.
Unfortunately we cannot accept applications via email.
Sale Nordic
Sale Nordic är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder.
Sale Nordic har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag.
Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet.
Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område.
Vi kallar det, Passion for People!
Besök gärna http://www.salenordic.com/sv för mer information.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Kjällström
Alexander Lundberg
Ann Bodin
08-546 755 52
Ann Bodin
Jenny Lindgren
Christofer Landerby
Johan Hallberg
Johan Hallberg
0708780661
Katarina Crohns
Christofer Landerby