Office manager

Arbetsbeskrivning

Our customer, an international well-known company is looking for an energetic and savvy Office manager.

Om kunden

You will be working in a small team which is part of a bigger company. The work is fast-paced, interesting and a good opportunity to learn many new things. Collaboration and cooperation with colleagues in different time-zones give extra spice to this work. Your work language is English so you must be fluent in English.

Dina arbetsuppgifter

Tasks:
- Organize and manage social events and activities
- Manage accommodations, travel arrangements, expense mgmt.
- Office/site management; meeting rooms, equipment, refreshments
- Various administrative tasks


Din bakgrund

Skills and experience needed:
- efficient, organized, detail-oriented
-self-driven, fast learner
- Previous work experience of administrative tasks needed
- international work experience is a huge plus
- flexible, adaptable to change
- positive, energetic, outspoken
- collaborative and confident
- willing to learn and able to find independently information
- able to work to tight deadlines
- good skills in MS Office tools, SharePoint knowledge is an advantage
- fluent in English and good in Swedish
- interest towards technical matters is an advantage


Övrigt

The person will be employed by Sale Nordic on a long fixed-term contract, and the position is based in Stockholm.
Start date; asap

Please note that we will start interviews as soon as possible, so register on our website with application, CV in English and with arguments why you would be the best possible candidate for this assignment.
Unfortunately we cannot accept applications via email.


Sale Nordic

Sale Nordic är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder.

Sale Nordic har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag.
Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet.

Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område.
Vi kallar det, Passion for People!

Besök gärna http://www.salenordic.com/sv för mer information.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Kjällström

Alexander Lundberg

Ann Bodin
08-546 755 52
Ann Bodin

Jenny Lindgren

Christofer Landerby

Johan Hallberg

Johan Hallberg
0708780661
Katarina Crohns

Christofer Landerby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sale Nordic Sverige AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 juni 2016

Besöksadress

Klara Norra Kyrkogata 29, STOCKHOLM
None

Postadress

Klara Norra Kyrkogata 29
STOCKHOLM, 11122

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024