Office manager till Arken Zoo (vikariat), Solna,

Office manager till Arken Zoo (vikariat), Solna,

Arbetsbeskrivning

Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet.

Vill du bli en del av vårt härliga, djurälskande gäng på Arken Zoo´s kontor i Solna?

Vi söker just nu en Office manager med ansvar för vårt kontor samt ansvar för flera administrativa uppgifter för olika avdelningar på kontoret. Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat för perioden Mars 2023 till april 2024.

Om anställningen

Du erbjuds ett vikariat i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos kontor i Frösunda, Solna.

- Vikariat, 40timmar/v. Från mars 2023 till april 2024

- Anställningsavtal och lön mm. enligt Unionens kollektivavtal.



Arbetsuppgifter

Tjänsten innebär bland annat:

Vår Office manager har en central roll i att skapa trivsel och ordning på vårt kontor i Solna, Frösundavik. I kontorsansvaret ingår allt från posthantering, kökssysslor, inköp av kontorsmateriel, nyanställningsrutiner, fastighetsrelaterade frågor, fakturahantering till diverse arbetsmiljöarbete såsom brandsäkerhet, larmgenomgångar etc.

I denna roll tar du initiativ kring trivselaktiviteter och anordnar jul- och sommarfest och allt annat som ska firas och uppmärksammas. En gång i månaden har vi månadsmöte på kontoret och då serveras frukost. Det ligger också i denna roll att sätta samman presentationer till mötet.

En gång i veckan håller vår Sverigechef försäljningsuppdatering och visar säljsiffror samt pratar kring aktuella händelser i den svenska organisationen. Till dessa möten sköter den här rollen materialsammanställningen, tar ut statistik ur försäljningssystemet etc.

Övriga rapporter som tas fram/sammanställs av denna person är ledningsgruppsmaterial, försäljningsuppdatering samt Arken Zoos veckobrev som går ut till hela organisationen.

Vår Office manager är också behjälplig i frågor som rör Musti Groups styrelse. Exempelvis genom att förbereda det praktiska kring styrelsemöten, koordinera resor, restaurangbokningar med mera.

Det ingår också att vid behov hjälpa andra inom Arken Zoo med rese- och mötesbokningar.

I vår verksamhet i Finland finns motsvarande roll, Office manager, med vilken man har mycket kontakt för att synka kring diverse saker som rör personalen i både Sverige och Finland.

I rollen som Office manager ingår också att stötta vår etableringsavdelning. Exempelvis i nyetableringar (öppning av nya butiker) och vid förvärv av butiker, försäkringsadministration och annan diverse administration kring butiker.

Vår VD får också hjälp av denna roll med att hantera kvittoredovisningar, diverse bokningar, mötesarrangemang etc.


Kvalifikationer

Vi söker dig som har en passion för att hjälpa andra, för administration och gärna också för hund och katt.

Du bör gilla sociala sammanhang, viljan att hjälpa andra och ha förmågan att se detaljer och skapa skillnaden som gör skillnaden. Att hitta rätt person med rätt inställning ser vi som viktigare än utbildning och tidigare erfarenheter. Meriterande om man innehaft liknande uppgifter tidigare.

Så här söker du tjänsten

Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar.

Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast, dock senast 2023-01-31. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta HR Chef Nanna Martin-Löf på nanna.martin-lof@mustigroup.com

Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas.

Sista ansökningsdag är 2023-01-31.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arken Zoo
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2023

Besöksadress

Kristianstadgatan 6B
None

Postadress

Kristianstadsgatan 6 B
ÄNGELHOLM, 26271

Liknande jobb


Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024