Arbetslivsinstitutet.se

Office Manager till bolag inom maskinuthyrningsbranschen


1 platser 3 - 6 månader Heltid Fast månads- vecko- eller timlön Heltid tre till sex månader

Är du en person som får saker att hända och alltid strävar efter att finna de bästa lösningarna? Då kan det här uppdraget vara något för dig. Vi söker nu för kunds räkning en självständig, servicesinnad och driven Office Manager. Tjänsten, med placeringsort Solna, är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och förväntas i första hand pågå i tre månader med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I din roll som Office Manager kommer du att arbeta brett och variationsrikt med allt från administrativ support till beställning av varor. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:

• Mailhantering, kalender, telefonsamtal, ta emot besökare
• Administrativ support, boka och samordna resor, kontera fakturor, göra reseräkningar, tidsregistrering och attestera tider
• Kontorsansvar, hantering av parkeringstillstånd samt behörighet till kontoret, beställning av varor, kontakt med städfirmor, koordinering av information, larmhantering
• Koordinering av information till chefer, ledningsgrupper, styrelsemedlemmar och andra berörda


Bakgrund
Vi söker dig som har några års erfarenhet från en liknanden roll. Du vet vad det innebär att kunna agera snabbt utifrån organisatoriska direktiv och riktlinjer. För att lyckas i rollen har du god planerings- och organisationsförmåga och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Vidare kommunicerar du på ett professionellt sätt med medarbetare på alla nivåer. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift samt har mycket goda kunskaper i MS Office och Outlook. Det är meriterande om du har erfarenhet av Directors Desk.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Om Poolia
Liksom du är vi på Poolia specialister inom Administrativa tjänster, många av oss med egen erfarenhet av att arbeta i dessa roller. Vi är nämligen övertygade om att en av hörnstenarna för att göra ett riktigt bra arbete är engagemang och intresse för sitt område.


Ansök

> Sista ansökningsdatum: 14 December 2018
Ange referens: 51883

Poolia Stockholm AB

Besöksadress

Kungsgatan 57 A
None

Postadress

Kungsgatan 57 A
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Academic Work 5 December 2018 AML-ADMINISTRATÖRER TILL HANDELSBANKEN
PRODUCTCARE SWEDEN AB 5 December 2018 Adminsupport