Office Manager till Randstads kontor i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Office Manager till Randstads kontor i Göteborg
Vi söker en Office Manager som vill vara med och utveckla vårt nya kontor i Göteborg. Har du fingertoppskänsla för service och lockas av en ansvarsfull roll som spindeln i nätet på en händelserik arbetsplats? Då är detta en perfekt tjänst för dig!

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning
Rollen innebär huvudansvar för reception, internservice/kontorsservice och den praktiska driften på kontoret Östra Hamngatan 23.

Dina arbetsuppgifter blir:

Ansvar för drift av reception och för servicenivån i reception och på kontoret

Ansvar för upplärning/handledning av receptionspersonal

Arbetsledaransvar för receptionspersonal

Ansvar för inköp/beställningar av kontorsmateriel, kaffe, möbler, trycksaker m.m. och kontakt med lokala leverantörer, städfirmor, larm- och vaktbolag osv. Du följer upp och driver kontrakt och avtal med leverantörer

Driva kontorsgemensamma frågor och projekt

Du är kontakt samt förmedlar förändrade behov på lokalt kontor till Office Manager i Stockholm.

Säkerställa att konferensrum håller en hög standard avseende utrustning och material

Supportera vid tillställningar som event, kick offer etc.

Du fungerar också som brand- och säkerhetskoordinator för kontoret med bl. a koordinering av brandövningar. Du är kontaktperson vid krissituationer t.ex. larmkrångel, utelåsta/inlåsta och ansvarig vid larmjour. Vidare uppdaterar du larmlistor, lösenord samt utbildar/informerar. Du tar även hand om administration kring passerkort och ändringar av säkerhets-/passersystemet.

I tjänsten ingår även att vara lokalt miljöansvarig med förbättrings- och uppföljningsarbete av miljö, brand-, avfalls- och kemikaliehantering.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll. Du har en vilja att driva och utveckla vårt nya kontor och vår reception. Du trivs att samarbeta i team i en händelserik miljö. Med tanke på verksamhetens art är integritet och känsla för sekretess A och O. Du brinner för service och känner stolthet för ditt arbete. Du har hög servicekänsla som får kandidater och kunder att känna sig välkomna till Randstad.

För att lyckas i rollen är du serviceminded, lösningsorienterad, ansvarstagande och representativ. Andra viktiga egenskaper är flexibel, prestigelös, organiserad och du ska ha god känsla för ordning och reda. Vidare ser vi gärna att du har ledaregenskaper och är en god kommunikatör både i tal och skrift samt har goda kunskaper i Office pkt, framförallt Excel.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Sista ansökningsdag: 2016-12-18

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: kontakta gärna rekryteringskonsult Linda Milve, 0733-434256 eller linda.milve@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Thor

MArcus Möller

Liv Hedström

Pernilla Keusch

Linda Hulthén Büchler

Karin Alexandersson

Maria Ahl

Albin Hillbom

Emelie Petersson

Patrik Schultzèn

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 december 2016

Besöksadress

Regeringsgatan 65
None

Postadress

Regeringsgatan 65
Stockholm, 10724

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024