Office manager till stort internationellt bolag inom byggbransch

Arbetsbeskrivning

Är du redo för nästa utmaning? Är du van att vara ansiktet utåt, ge bra service men ändå vara prestigelös i de uppgifter du tar dig för? Har du flerårig erfarenhet av att vara spindeln i nätet på ett kontor? Då är kanske du Office managern vår kund söker.

Vår kund rekryterar nu en Office manager till sitt nya kontor här i Stockholm. De är ett stort internationellt börsnoterat bolag inom byggbranschen. Bolaget har verkat internationellt i över 95 år och är rankat som ett av de 25 främsta i Europa och arbetar uteslutande med stora projekt (>100 MEUR)

Om Tjänsten
Som Office manager kommer du att ansvara för vår kunds nya fräscha kontor mitt i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att välkomna besökare, svara i telefon och sköta posthantering. Vidare beställa och fylla på kaffe och frukt m.m. Men även boka middagar, beställa luncher, boka flyg och hotell.

Office managern ansvarar även för beställning av material till kontoret, exempelvis skrivare, belysning och kommer där även agera som kontakt mot fastighetsägare, städbolag och övriga aktörer rörande service och underhåll av kontoret.

Viss administration så som att leverera faktureringsunderlag, kontraktadministration och administration av medarbetarnas utlägg ingår också i tjänsten.

Om Dig
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och tycker om att ge service och att vara ansiktet utåt. Du har lätt att möta människor och du är självgående, mogen och lugn. Du tycker både höga och låga arbetsuppgifter är viktiga och tar dig an dessa på ett prestigelöst sätt. Du kan kommunicera flytande i tal och skrift på engelska och svenska. Stor vikt kommer att läggas på rätt personlighet.

Om Anställningen
Tjänsten som Office manager är en direktrekrytering till vår kund med start omgående, men för rätt kandidat kan senare tillsättning även vara aktuell. Rekryteringen kommer ske löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag.

Vår kund har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om Ansökan
Urvalsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Morgan Sandlund 08-100 500.

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 17 augusti 2017

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023