Office Manager till Treyd

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex
Placering: Regeringsgatan 38, Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (Vikariat för en föräldraledighet. Initialt ett vikariat på 9 månader, med goda möjligheter till förlängning)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Du kommer att arbeta på Treyd Services AB, ett snabbväxande start up som hjälper företag att frigöra kapital bundet i varuinköp. Dom är specialiserade på att ta hand om förskottsbetalningar till leverantörer, vilket är en utmaning för företagens kassaflöde. Med kontor i Stockholm, UK och Kairo, har Treyd växt från 5 till 55 anställda på ett år.

Treyd Services AB är en arbetsplats med stark gemenskap, högt tempo och ett positivt mindset. Här jobbar ett härligt gäng som uppskattar en fördomsfri miljö där man kan vara sig själv. Det är viktigt att du delar detta mindset. Du kommer att arbeta i deras moderna och centralt belägna kontor på Regeringsgatan med en härlig takterras att äta lunch på när vädret tillåter. På kontoret finns hundar och det är därför viktigt att du är bekväm med det.

ROLLEN SOM OFFICE MANAGER
Som deras Office Manager kommer du att ansvara för att hålla koll på alla detaljer kopplat till den dagliga driften och se till att skapa en trivsam miljö på kontoret. Du kommer att hantera allt från post, leveranser och inköp till att vara i kontakt med hyresvärden och se till att saker blir signerade av rätt personer. Dessutom kommer du att planera och genomföra roliga events och resor tillsammans med dina kollegor.

Du kommer även att vara involverad i onboarding och offboarding-processer för personal, vilket inkluderar uppgifter som att skicka och samla in signaturer på avtal, beställa teknik som datorer och telefoner, organisera abonnemang samt introducera nya medarbetare till kontoret och dess rutiner.

I ditt ansvar för den dagliga driften ingår:

- Posthantering och ta emot bud

- Anvar för inköp av bland annat kontorsmaterial

- Sammanfatta rapporter

- Uppdatera rutiner och skapa manualer

- Kontakt med leverantörer

Om du är intresserad finns det även möjlighet att hjälpa ansvarig chef vid rekrytering.

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är framåt, självständig och har en positiv attityd. Du är en problemlösare med utmärkta kommunikationsförmågor och trivs i en snabbföränderlig miljö.

Krav för att söka:

- Du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift

- Du är van vid självständigt arbete och eget ansvar

- Du har goda administrativa kunskaper

- Du är en van datoranvändare

Meriterande:

- Du har tidigare erfarenhet av rollen som Office Manager

- Du har arbetat på ett startup företag eller i en snabbföränderlig miljö

- Du är van användare av fortnox, officepaketet och google workspace

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2023
  • Ansök senast: 30 december 2023

Liknande jobb


17 januari 2024

14 november 2023