Office support advisor

Office support advisor

Arbetsbeskrivning

Vi letar för närvarande efter en kundtjänstprofessionell till vår spännande kund, ett välkänt elektronikföretag! Detta är ett konsultuppdrag som börjar i början av januari. Kontoret är beläget i centrala Umeå.

Om rollen

Vi söker en person med en stark servicekänsla för att hantera kundärenden via telefon och e-post.

Du kommer att ingå i ett dedikerat team som stöttar och tillhandahåller service av hög kvalitet till våra interna och externa kunder.

I denna roll kommer du att arbeta med inkommande post, e-post och telefon samt avtalshantering och andra sedvanliga administrativa uppgifter. Du kommer även ta emot kunder och besökare som kommer till kontoret. Arbetsuppgifterna du kommer att utföra är varierande med fokus på kundsupport av hög kvalité. Du kommer att stötta och vägleda våra interna kunder med olika lösningar och service.

Vem letar vi efter? 

• För att trivas och passa i rollen behöver du vara öppen- och serviceinriktad.
• Vi arbetar tillsammans i ett team, varför det är viktigt att du är en lagspelare.
• Vi söker en person med erfarenhet av att arbeta med datorer och relaterade system. Ibland har vi ett högt arbetstempo, varför det är viktigt att du kan hantera stressiga situationer.
• Ett par års erfarenhet från tidigare tjänstebefattningar, t ex reception, kundservice och har erfarenhet av att arbeta med administration.
• Har du även erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande.
• Du kommunicerar även flytande på både svenska och engelska i tal och skrift.
• Du är motiverad, effektiv och tar ansvar för att driva ditt ansvarsområde och arbetsuppgifter på egen hand, samtidigt som du trivs med att arbeta tillsammans med andra kollegor för att utveckla arbetet i teamet.
• Det viktigaste är att DU och din personliga lämplighet passar in i vårt team, vår kultur och vår gemensamma passion för att skapa en bättre morgondag.
• Om du är villig att lära dig är vi villiga att ge dig den coachning och de resurser som behövs.

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2023
  • Ansök senast: 26 januari 2024

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


19 mars 2024

Projektkoordinator med intresse för sälj

Projektkoordinator med intresse för sälj

26 april 2024

25 april 2024