Officekoordinator till Assurance Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi vågar påstå att PwC är en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare (vilket också undersökningar visar). Som revisorer och rådgivare till 50 000 kunder ger vi dig tillgång till många spännande uppdragsgivare - både stora och små.
Vi är ett kunskapsföretag vars viktigaste tillgång är alla kunniga och engagerade medarbetare. För att klara av våra utmaningar i framtiden så gör vi allt vi kan för att ta tillvara den kompetens och erfarenhet som finns hos vår medarbetare.
Det är viktigt att välja en arbetsgivare där du själv kan påverka dina möjligheter. Hos oss får du växa i din yrkesroll på flera sätt. Vi satsar stora resurser på utbildning, ledarskapsprogram och incitament för våra medarbetare.
Din framtid är just din och ingen annans. Det är du som sätter målen och får det att hända.
Vi ger dig möjligheterna.

Är du redo att ständigt lära nytt för att ge kunder och kollegor det stöd de behöver? Då kanske det är dig vi letar efter!
PwC är marknadsledande i Sverige inom revision, redovisning och rådgivning med 60 000 kunder över hela Sverige. Vår vision är att bidra till ett väl fungerande företagande som inger förtroende. Vi söker därför en ny medarbetare på heltid som vill vara med och bidra till vår vision framåt.
Vi söker nu en junior Officekoordinator till Assurance Stockholm.
Rollen som Officekoordinator innebär att du kommer axla en nyckelroll i mer standardiserade arbetsuppgifter så som att hantera rumsbokningar, beställningar kring förtäring, printa och vara behjälplig vid resebokningar. Det finns även utrymme för att effektivisera och finna nya enklare processer i det dagliga arbetet. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill få chansen att växa inom en stor organisation som präglas av högt tempo och som uppmuntrar initiativtagande och driv.
Vidare består rollen bland annat av:

Samarbeta med övriga assistenter med diverse administrativa sysslor
Genomföra felanmälningar på skrivare, trasiga lampor, kaffemaskiner etc.
Att hantera beställningar av datorer- och telefontillbehör mm
Genomföra löpande arkivering

Vi söker dig som har ett intresse av att pröva på arbetet på det största revisions- och rådgivningsföretaget i Sverige. Tjänsten är en perfekt start på arbetslivet direkt efter gymnasiet.
Erfarenheter

Gymnasieutbildning
Goda kunskaper i Office-paketet
Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande

Vidare har du förmågan att koordinera många saker samtidigt och hantera korta deadlines. Du är proaktiv i ditt arbetssätt, ser vad som ska göras och är lösningsorienterad. Du ser även till att fullfölja dina uppgifter och ser till att de blir slutförda.
Tjänsten är en visstidsanställning på ett år och heltid, med start enligt överenskommelse.
Läs gärna mer om oss och hur vi hjälper våra klienter på www.pwc.se – men framför allt vill vi veta mer om dig! Skicka din ansökan med CV, personligt brev samt gymnasiebetyg till oss så snart som möjligt, men senast den 22 december 2017. Vi hanterar ansökningar löpande så vänta inte till sista ansökningsdag, tjänsten kan komma att tillsättas innan.
Vill du veta mer om tjänsten eller har du frågor som rör din ansökan ber vi dig kontakta Johanna Kjessler på HR, tel. +46 (0)10 212 5355.
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PwC Sverige Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid 100% Tjänsten är en visstidsanställning på ett år och heltid, med start enligt överenskommelse.
  • Publicerat: 14 december 2017

Besöksadress

Torsgatan 21
None

Postadress

Torsgatan 21
Stockholm, 11321

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024