Officemanager i centrala Stockholm med intresse för kommunikation/media

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en person som trivs med stort ansvar, tycker om att vara spindeln i nätet och som gärna tar egna initiativ. För att passa för tjänsten sitter service i ryggmärgen och du är en framåt och driven person.


Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Som Office Manager ansvarar du för receptionen, alla administrativa sysslor samt att assistera koncernledningen vid behov. Du kommer i rollen arbetsledas av koncerkommunikation och ibland hjälpa till med att ta emot samtal via presstelefonen och förmedla kontakten till media. Vi ser även att du har ett stort intresse för digitala kanaler och sociala medier då du emellanåt får stötta och hjälpa till med publiceringen. I denna roll får du även hålla enklare intervjuer, hjälpa till med enklare fotograferingsjobb och bildhantering vid behov. Därav är det vid stor vikt att du kan formulera dig bra i tal och skrift och är engagerad och nytänkande.

Du är företagets ansikte utåt och lägger stor vikt vid att vara representativ och trivs med att leverera en hög professionell nivå. Vid företagsevents och mingel har du en central roll i att se till att det finns material och eventuell catering på plats.

Utbildning
Du har en avslutad gymnasieutbildning, gärna med administrativ inriktning,

Erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av administrativarbete och är van att arbeta självständigt, med flera olika ansvarsområden parallellt, samtidigt som du bibehåller en hög servicenivå. Du har troligtvis erfarenhet av att arbeta i reception, eller liknade arbete med mycket kundkontakt.

Troligtvis har du runt 2-3 års relevant erfarenhet.

Personliga kvalifikationer
Du är service minded som tycker om frihet under ansvar, tar gärna egna initiativ och tycker om bidra till effektiviserade processer och rutiner. Du är strukturerad, ödmjuk och noggrann. Har mycket goda kunskaper i MS office och IT-vana. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Kan du även andra språk är det värdefullt.

Lön och anställningsvillkor
Månadslön. Heltid, provanställning 6 månader

Ansökan
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar gärna emot din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Filipsson

Maria Wansölin
0733898810
Linus Lindersjö
0708-398731
Maria Wansölin

Maria Wansölin

Paulina Hedin
0733846157
Paulina Hedin
073-384 61 57
Paulina Hedin

Sammanfattning

Besöksadress

Kammakargatan 22
None

Postadress

Kammakargatan 22
0180, 11140

Liknande jobb


31 maj 2024