Ombordansvariga till Tågab!

Ombordansvariga till Tågab!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra människor? Trivs du i en roll där du får arbeta självständigt, ta mycket ansvar och initiativ? Då kan det vara dig vi söker till det viktiga och spännande uppdraget som ombordansvarig – ansök redan idag, vi arbetar med urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Tågabs räkning flera ombordansvariga till uppdrag med omgående start. Som ombordansvarig på Tågab ansvarar du för att se till att resenärerna får en bra resa genom god service, information och säkerheten ombord. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas i rollen samt lära dig det du behöver för att axla rollen och dess ansvarsområden kommer anställningen att börja med en utbildning. Tjänsten börjar på deltid och kommer under sommaren att vara på heltid. Till hösten finns möjlighet att fortsätta arbeta timmar och då framförallt på helger.

Tågåkeriet i Bergslagen AB (Tågab) är ett regionalt järnvägsföretag med rötterna i Värmland och Bergslagen. Företaget har ca 165 medarbetare och är Sveriges mest kompletta tågföretag med gods- och persontrafik samt egen verkstad i Kristinehamn.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer att vara anställd hos Academic Work men arbeta som konsult hos Tågab.

Du erbjuds


* Ett meriterande och härligt sommarjobb med möjlighet till förlängning på deltid även under hösten.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för säkerheten ombord och se till att alla är ombord, att dörrar är stängda, se till att det är säkert för avgång samt ge avgångssignal till lokförare.
- Biljettvisitering och försäljning av biljetter.
- Ge löpande information till resenärerna vid trafikstörningar och avvikelser.
- Sköta kiosken och dess försäljning ombord.
- Enklare städning ombord.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av dina studier.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
- Har god hörsel och god syn.

Det är meriterande om du


* Har erfarenhet från service- eller resebranschen.


Som person är du


* Serviceinriktad
* Självgående
* Flexibel
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Varierande arbetstider, måndag – söndag.
* Placering: Kristinehamn.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 19 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 juli 2023

Cruise guide in Stockholm

21 januari 2023