Områdesansvarig till tillväxtföretag i Skellefte

Arbetsbeskrivning

Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer.Vi ger service och support via samtal och andra media.Våra kunder finns över hela Sverige.Vi är till nytta för bl.a. McDonald's, Investor, Arlanda Express, och en mängd andra intressanta företag.Vi startade operativ verksamhet den 10 Oktober 2000, är vinstgivande sedan 2001 och räknar med en omsättning på 70 MSEK under innevarande år.Vi nyttjar en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda kunderna de mest komplexa tjänster.Xzakt siktar mot en storlek på 200 MSEK och det kan bara klaras med kompetenta, utvecklingsbara och motiverade medarbetare.Vi har f.n. produktion i Skellefteå och ett marknadskontor i Stockholm. Vi söker dig som vill ta ansvar för vårt område inom Media kundservice i Skellefteå.Du ansvarar såväl för att aktivt driva området inom media, och i det ingår övergripande ansvar för produktionen, en god portion av säljfokus samt att vidareutveckla vårt framgångsrika företagskoncept inom den kundgruppen.Arbetsplats Skellefteå Personalen består av Telefonister/handläggare/säljare som hanterar kundärenden via telefon, fax, mail eller Web inom kundgruppen media support. Du är även ansvarig för rekrytering av personal inom denna kundgrupp. Du är övergripande ansvarig för företagets nyckelkunder inom Media. Vi söker en person som är starkt resultatorienterad med säljfokus, är drivande och beslutsmässig och som trivs med att göra affärer och skapa nya möjligheter.Du är tydlig och entusiasmerande och skapar förutsättningar för medarbetare att ta ansvar, växa och känna samhörighet med företaget och affärsiden. Vi tror du har erfarenhet från tjänsteproduktion eller likartad serviceinriktad aktivitet, helst med ett inslag av försäljning.Du får ett gott stöd i att vår verksamhet och strategi är väl genomtänkt och redan verifierad.Vi har en rad moderna datoriserade hjälpmedel som media servers, projektredovisning, beslutsstöd, schemaläggningssystem samt en modern CRM kunddatabas med stöd för ärendehantering mm.Detta är ett unikt tillfälle att vara med att skapa ett erkänt företag.Goda incitament kan erbjudas i form av bonus för dig som är arbetsam och rätt resurs för Xzakt!Grundkrav: Du skall kunna förstå samt uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska Datorvana är ett måste!Grundläggande till omfattande ekonomikunnande Gärna erfarenhet från Call Centers eller annan tjänsteproduktion Kunna planera och projektleda.Gott ordningssinne.Personliga idealiska egenskaper: Känsla för service och att kunden går före "allt" Vara kommunikativ.En motiverande, entusiasmerande och positiv personlig stil.Vårda teamkänslan Kunna förhandla med företag, myndigheter och institutioner Ha uthållighet, egen drivkraft och intresse för arbetet Vara målinriktad, ta initiativ samt kunna fatta beslut.Klara av detaljer när så krävs utan att förlora helhetsperspektivet Ha problemlösningsförmåga.se även: www.xzakt.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 januari 2008
  • Ansök senast: 31 januari 2008

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


Verksamhetschef till barn- och utbildningsförvaltningen

30 maj 2024

25 maj 2024