OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer.Vi ger service och support via samtal och andra media.Våra kunder finns över hela Sverige.Vi är till nytta för bl.a. McDonald's, Investor, Arlanda Express, Dagens Industri och en mängd andra intressanta företag.Vi startade operativ verksamhet den 10 oktober 2000, är vinstgivande och räknar med en omsättning på 70 MSEK innevarande år.Vi använder en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda kunderna de mest komplexa tjänster.Xzakt siktar mot en storlek på 300 MSEK och det kan bara klaras med kompetenta, utvecklingsbara och motiverade medarbetare.Vi har f.n. produktion i Skellefteå och ett marknadskontor i Stockholm.Vi söker övergripande ansvariga till våra områden media samt växeln.Ni ansvarar såväl för att aktivt driva områdena media/växel med övergripande ansvar för produktionen samt för att vidareutveckla vårt framgångsrika företagskoncept inom den kundgruppen.Ev kan tjänsten omfatta båda ansvarsområdena med hjälp av starka nyckelpersoner.Personalen består av Telefonister/handläggare som hanterar kundärenden via telefon, fax, mail eller Web inom kundgruppen media support samt växel. Som Områdesansvarig får Ni även ansvar för rekrytering av personal inom denna kundgrupp och Ni är också övergripande ansvarig för företagets nyckelkunder inom respektive område.Du rapporterar till produktionschef.Vi söker engagerade, ansvarstagande personer som har en egen stark drivkraft och som har lätt att fatta egna beslut.Som Områdesansvarig har Ni stor förståelse för att både kvalite och effektivitet skapar både nöjda kunder och lönsamhet samtidigt som Ni trivs med att göra affärer och ta tag i nya möjligheter.Ni är tydlig och entusiasmerande och Ni skapar förutsättningar för medarbetare att ta egna ansvar, växa och känna samhörighet med gruppen, företaget och affärsiden.Vi tror Ni har erfarenhet från tjänsteproduktion eller likartad serviceinriktad aktivitet.Ni får ett gott stöd i att vår verksamhet och strategi är väl genomtänkt och redan verifierad.Vi har en rad moderna datoriserade hjälpmedel som media servers, projektredovisning, beslutsstöd, schemaläggningssystem samt en modern CRM kunddatabas med stöd för ärendehantering mm. Detta är ett spännande tillfälle att få vara med i Xzakts fortsatta expansion..Goda incitament och utvecklingsmöjlighter kan erbjudas dem som motsvarar våra förväntningar. Grundkrav: .Ni skall kunna förstå samt uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska . Gedigen datorvana . Grundläggande till omfattande ekonomikunnande .Gärna erfarenhet från branschen, liknande verksamhet eller annan tjänsteproduktion . Ni ska kunna planera och leda projekt samt ha ett utvecklat ordningssinne Personliga egenskaper: . Känsla för service och att kunden går före "allt" . Vara kommunikativ.En motiverande, entusiasmerande och positiv personlig stil.Vårda teamkänslan . Vara säljande i Era relationer med medarbetare och kunder . Vara uthållig, ha en egen drivkraft och ett stort intresse för arbetet . Vara målinriktad, ta initiativ samt kunna fatta beslut.. Klara av detaljer när så krävs utan att förlora helhetsperspektivet . Ha problemlösningsförmåga.Er ansökan vi
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10