Operakällaren söker Sales Manager

Arbetsbeskrivning

Operakällaren har en fantastisk historia som sträcker sig ända tillbaka till år 1787. Historiens vingslag präglar stämningen i Operahusets kulturminnesmärkta byggnad. Operakällaren är också innovationernas och möjligheternas hus med tre restauranger, cocktailbar, vinkällare, festvåningar och nattklubben Café Opera.


Brinner du för service och har en femstjärnig syn på försäljning? Är du detaljorienterad och en problemlösare av rang? En spännande roll som Inhouse Sales Manager i premiumhuset Operakällaren väntar.

Vi söker dig som är driven och innovativ i din säljroll och som vill utveckla varumärket i stort. Tjänsten är både operativ och administrativ och du kommer aktivt bidra till att vidareutveckla vårt erbjudande och bearbeta samarbetet med så väl befintliga som nya kunder för att fortsätta att skapa god tillväxt och lönsamhet. Ditt sälj kommer riktas mot bland annat företag, privatpersoner, bokningsbolag och eventbolag.  
Utöver att sälja kommer du även att projektleda dina uppdrag och event från start till genomförande. Du kommer jobba mot Operakällarens övergripande försäljningsmål och vilja ge kunden den bästa service den förtjänar. Sammanfattningsvis vill du se resultat, ha roligt på jobbet och vara en stolt representant för Operakällaren.   

Vad vi förväntar oss av dig: Se till att Operakällaren blir top of mind hos företag och privatpersoner, bearbeta befintliga och presumtiva kunder, samarbeta tajt med Nobis säljteam, arbeta fokuserat på att nå budget, jobba nära drift och ditt team med projektledning. Inne sälj i form av bearbetning av inkommande förfrågningar, konvertering, planering, redovisning. Uppsökande av nya kunder, bjuda in dem till Operakällaren, planera visningar och presentera lösningar för deras event. 

Vem är det vi söker? 


• Gedigen kunskap från restaurang/eventbranschen
• Du har en säljådra och ett sinne för att göra affärer och nå avslut
• Du gillar högt tempo och har en ansvarskänsla och en vilja att jobba mot högt uppsatta mål.
• Du är social, tycker mycket om kundkontakt och är en genuin relationsbyggare. 
• Du gillar att arbeta målmedvetet, kreativt och energiskt.
• Attityd där allting är möjligt och där kunden/gästen är i fokus 
• Du skall vara bekväm i att arbeta själv delar av tiden och andra tider i fullt tempo med andra medarbetare. 
• Du är trygg i dig själv, är en lagspelare med hög synlighet, närhet, tydlig inom kommunikation och du är en god lyssnare. 
• Van att planera, organisera och projektleda

Det är viktigt att du är en driven, resultatorienterad och lösningsfokuserad person.

 Kvalifikationer: 


• Minst 3 års erfarenhet av liknande roller inom försäljning eller projektledning inom hotell, restaurang eller event
• Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda datakunskaper 

Vi erbjuder 


• En spännande utmaning och stimulerande arbete inom familjeägda koncernen Nobis Hospitality Group
• En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster
• En varierad arbetsplats med allt mellan festvåning, restauranger, nattklubbar och barer under samma tak
• En arbetsplats där vi har högt i tak och ett resultatorienterat team

Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde och lön enligt överenskommelse. 

Välkommen att skicka din ansökan med ett CV och personligt. 

Vi ser fram emot din ansökan! 

För frågor kontakta Lisa.brus@operakallaren.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Mia Rosén, Festvåningschef

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Operakällaren
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 7 mars 2024

Besöksadress

Karl XII:s Torg
None

Postadress

Box 16090 10322 Stockholm
Stockholm, 10322

Liknande jobb


Konceptutvecklare till Evenemangsavdelningen

Konceptutvecklare till Evenemangsavdelningen

21 februari 2024

12 februari 2024

24 januari 2024