Operations Manager till Canal Digital

Arbetsbeskrivning

Webhelp Nordic söker dig som vill anta en berikande utmaning för en av våra uppdragsgivare inom media.

Tjänsten som Operations Manager innebär att organisera och leda produktionen av kundservicetjänster inom vårt uppdrag Canal Digital. Den primära uppgiften är att leda och utveckla våra Team Managers. Uppdraget består av cirka 170 medarbetare och ditt arbetsteam består av totalt 80 medarbetare varar fyra är ledare. Vi jobbar i en snabb och föränderlig bransch vilket ställer krav på förmåga att leda medarbetare i förändring.

Vi kan erbjuda en mycket stimulerande roll där du arbetar affärsnära och är delaktig i företagets verksamhetsutveckling. Du får möjlighet att arbeta strategiskt med frihet att skapa och forma nya arbetssätt. Du har ett övergripande ansvar för den operativa dialogen med vår uppdragsgivare. I arbetet ingår även ansvar för finansiella nyckeltal och ekonomisk uppföljning. Du rapporterar till uppdragets Account Manager.

Vi söker dig som:

Har en god ledarförmåga och kunskap i att coacha dina medarbetare till framgång. Vi ser att du som söker tycker om att arbeta nära dina medarbetare och motiveras av att se dem växa och utvecklas. Vidare har du en naturlig förmåga att entusiasmera och engagera dina kollegor i er gemensamma strävan mot uppsatta mål.

Din personlighet och attityd kommer att vara avgörande.


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap En mycket god social och verbal förmåga. Förmåga att planera och organisera Stresstålig och har lätt för att anpassa dig i nya situationer God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office. Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
Meriterande  Erfarenhet från Contact Center

Om Webhelp Nordic

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Om jobbet

Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning, förtroendearbetstid.

Vi vill gärna ha din ansökan senast den 17/3.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan senast ansökningsdatum.

Lön / Förmåner

Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Förtroendearbetstid Tillsvidareanställning på 100%
  • Publicerat: 1 mars 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Chef för serviceresor till Länstrafiken

Chef för serviceresor till Länstrafiken

31 maj 2024