Operativ administratör till Zimmer Biomet

Arbetsbeskrivning

Zimmer Biomet is the world’s most trusted brand for personalized bone and joint healthcare solutions. We help people discover and achieve exceptional outcomes. As a leading innovator in musculoskeletal healthcare, we offer a complete portfolio of products for joint reconstruction, bone and skeletal repair, sports medicine, spine, and dental reconstruction.

Every day, we focus on improving musculoskeletal healthcare. It’s all we do. It’s all we’ve ever done. For nearly 90 years, Zimmer Biomet has helped people progress beyond their pain and limitations. Because it’s not just what we make, it’s what we make possible.

Zimmer Biomet serves healthcare professionals and their patients globally. Our worldwide headquarters is in Warsaw, Indiana, USA.

Är du en flexibel och ambitiös person som är intresserad av ett administrativt arbete? Vi på SW söker för Zimmers Biomet räkning dig som vill arbeta med distributionshantering. Zimmer Biomet är ett internationellt företag som arbetar med medicinteknisk utrustning. \xA0

Tjänstebeskrivning Zimmer Biomet söker dig som vill bli en del av deras team med fyra andra likasinnade kollegor där ni hanterar uthyrningen av medicinteknisk utrustning. Du kommer att arbeta i en varierande tjänst som innefattar administration, att arbeta operativt och där du får ha många kontaktytor såväl internt som externt. Du arbetar administrativt i SAP där du registrerar in utrustningen samt ansvarar för faktureringen ut till kund. I arbetet ingår att ansvara för kontroll av utrustningen/instrumenten där du kontrollerar hur mycket av implantaten som kommit tillbaka från kund, fyller på det som saknas och kontrollera så att de är hela och rena. Du arbetar sedan administrativt med att registrera in i systemet, kvittera order samt fakturerar det som har förbrukats till kunden.

Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en gymnasieutbildning, har arbetat några år med administrativt arbete och trivs att arbeta operativt. \xA0Du har goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel och har tidigare erfarenhet av SAP.

Som person är du hjälpsam och positiv. Då det är medicininstrument du hanterar kommer din noggrannhet väl till användning. I arbetet är det stundtals mycket att göra där du får användning av din stresstålighet och förmåga att arbeta i ett högt tempo.\xA0 Vi ser gärna att du ser en långsiktighet i arbetet och vill komma till en arbetsplats där det finns möjlighet att utvecklas. \xA0

Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Du kommer att arbeta dagtid, måndag-fredag och 37 h i veckan.\xA0 Uppdraget kommer att pågå i 6 månader och därefter övergå till anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel. 031- 333 54 81.

Konsult hos SW Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas.\xA0 Vi frågar därför vet vi.

\xA0

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Johansson
0766-471651

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zimmer Biomet Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Heltid måndag-fredag Löpande
  • Publicerat: 28 april 2016

Besöksadress

Kungsgatan 48a
None

Postadress

Kungsgatan 48a
Göteborg, 41115

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023