Operativ inköpare med SAP-erfarenhet sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en spännande arbetsdag där du får användning för din SAP-kompetens och dina tidigare erfarenheter? Vi på adecco erbjuder dig nu möjligheten att söka ett långsiktigt uppdrag hos kund där det för rätt person kan finnas möjlighet till övertag.

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta i ett mellanstort arbetsteam tillsammans med andra Adeccokonsulter. Teamet har högt till tak och stämningen beskrivs som mycket välkomnande och familjär, här läggs fokus på delaktighet och det finns stor möjlighet att påverka arbetsmiljön!

Som Operativ inköpare kommer du främst att hantera och hitta transaktioner i SAP, se över kostnader, lägga orderar, ha översikt över de köp som lagts, samt spåra de bud och försändelser som försvinner eller är sena till projekt! Du kommer även arbeta med att se över logistiken och de faktureringar som skickats och mottagits. Viss del av skeppning ingår även i tjänsten och det är ditt ansvar att ha koll på leveransernas var, när och hur!

Vem trivs här?

Du som har grundläggande erfarenheter av att arbeta med SAP kommer att ha lätt för att sätta dig in i tjänsten! Har du tidigare erfarenhet av inköp och operativt arbete så kommer du snabbt att kunna ta nya kliv och utvecklas!

 Vill du arbeta på ett företag med högt till tak och god stämning så har du kommit rätt! Din goda förmåga att arbeta effektivt och lära dig nya saker kommer att komma väl till pass på arbetsplatsen och skulle du beskriva dig som öppen, glad och driven så kommer du att passa perfekt in i arbetsteamet!

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning.
  • Dagtid/Tillsvidare - inleds med 6 månaders provanställning.
  • Publicerat: 22 augusti 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024