Operativ inköpare sökes

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Som inköpare ansvarar du huvudsakligen för att lägga inköpsorder och agerar kontaktperson gentemot beställare och leverantörer. Du har huvudansvaret för leverans, uppföljning och kommunikation med leverantörer och beställare.

Formell kompetens
Arbetet kräver att du obehindrat kan kommunicera skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Förmåga att ständigt förbättra verksamheten genom nytänkande och kreativitet. Du bör även ha ett analytiskt arbetssätt där flexibilitet inte är något problem.

Din bakgrund
Tidigare erfarenhet som operativ inköpare eller likvärdiga arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning med inriktning industriell ekonomi eller logistik.

Personliga egenskaper
Du ska vara lugn, strukturerad och van att jobba operativt.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/heltid/Sandviken

Tillträdesdag
Omgående eller enligt överenskommelse

Information
Urval och intervjuer sker löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag.

Lernia är vägen framåt
Lernia stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 23 oktober 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024