Operativ inköpare/inköpssupport till globalt företag i Finspång

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett längre projekt med fokus på operativt inköp? Vi på Adecco ger dig en möjlighet att utvecklas!

Hur ser din arbetsdag ut?

Vår kund är ett stort globalt företag beläget i Finspång.

I rollen som operativ inköpare/inköpssupport kommer du att arbeta med operativt inköp och support till övriga inköpare.

Anställningen är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Adecco och uthyrd till vår kund i Finspång. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå till och med 2016-09-30

Arbetets omfattning är tänkt att vara heltidsarbete vardagar 8-17.

Vem trivs här?

 Du som har en avslutad KY-utbildning, alternativt lång erfarenhet inom operativt inköp, kommer att trivas i rollen samtidigt som du utmanas.

 Vi ser även att du har goda kunskaper i Officepaketet samt uttrycker dig obehindrat på engelska.

 Har du dessutom kunskaper i affärssystemet SAP kommer du ha lätt att sätta dig in i arbetsuppgifterna.

 Tycker du om att arbeta självgående samt att vara flexibel och stresstålig är detta din rätta plats.

 Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

 
Vad erbjuder vi? 

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

 Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

 Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

 Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

 Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Kontorschef Therese Andersson på 011-19 18 35 eller therese.andersson@adecco.se

 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Vardagar 8-17
  • Publicerat: 18 mars 2015

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024