Operativ Lagerchef, Södra Stockholm

Operativ Lagerchef, Södra Stockholm

Arbetsbeskrivning

JOBBA SOM OPERATIV LAGERCHEF I SÖDRA STOCKHOLM

Vill du ha möjligheten att bidra till något gott? Nu har du den möjligheten! Vår kund är verksam inom logistik i hela norden, och inte vilken logistik som helst - en cirkulär sådan. De startade sin bana så sent som 2020, i Norge - mitt under en skenande pandemi, och har sedan dess vuxit expansivt och fortsätter att växa. Att tänka på miljön är viktigare än någonsin, så vad sägs om att hoppa på tåget och vara med på den hållbara resan?

OM TJÄNSTEN

I rollen som Warehouse Manager kommer du att ansvara för det dagliga operativa arbetet i deras lager söder om Stockholm. Du kommer planera och organisera både det arbete som ska genomföras under dagen och schemaläggningen av personalen.
Du ser till så att samtliga funktioner fungerar; magasinering, orderplock, stapling av pallar och underhåller kontakten med samarbetspartners samt överser relationen med leverantörer och kunder.

I din roll kommer du att ha personalansvar över ett mindre team men som med tiden planeras växa.



Arbetsuppgifter:

- Rapportera om pågående processer och arbete till Operations Director Sweden
- Administration
- Operativt ansvar över personal och daglig verksamhet i lagret
- Framföra smalgångstruck och säkerställa säkert orderplock och magasinering


OM DIG

Vi söker dig som sedan tidigare jobbat med teamleading inom lager och logistik och därav känner dig bekväm i den typen av miljö. Du har ett logistiskt sinne och kan snabbt se och identifiera förbättringsmöjligheter och förhindra eventuella risker.
Du är innovativ och ständigt nyfiken på din egen samt bolagets utveckling och vad ni kan åstadkomma tillsammans. Det du söker efter just nu är en trygg arbetsplats där du kan växa organiskt i din roll och med tiden ges mer och större ansvar.

Krav:

- Truckkort A1-4 och B1-6, kunna framföra truck
- Svenska och engelska i tal och skrift, du bör även kunna förstå och kommunicera på norska
- Minst 5 års lagererfarenhet


OM JOBANDTALENT

Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobandtalent
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb


25 april 2024

Team Manager

Team Manager

23 april 2024