Operative Site Manager

Arbetsbeskrivning

Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler – butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.

Operative Site Manager

Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen. På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.



Vad gör du som Operative Site Manager på Telenor? Som Operative Site Manager ansvarar du för att identifiera och agera på operativa leveransavvikelser avseende kundnöjdhet, försäljning och effektivitet hos vår kundtjänstpartner. Du flaggar för och eskalerar utmaningar som har påverkan på leveransförmåga både på kort samt lång sikt. Du initierar och driver aktiviteter i samråd med vår kundservicepartner utifrån vår partners behov av hjälp från Telenor. Du identifierar styrkor och svagheter kopplat till kompetensnivån hos agenterna och agerar på dem tillsammans med vår partner.

Du får… ett stort eget ansvar i att forma och ta dig an en för verksamheten kritisk roll, som är nödvändig för att vi ska få insyn i arbetssätt och utmaningar både hos Transcom och våra slutkunder. Det är en förutsättning för framtida arbete med såväl kundnöjdhet och sälj- samt kostnadseffektiviseringar. Vidare är din roll nödvändig för att bygga Telenorkultur i Karlskoga. Din vardag blir utmanande, spännande, full av nätverkande och relationsskapande och du har stor möjlighet att skapa förändringar som ger stora resultat.

Passar du ihop med oss? För att vara aktuell för rollen behöver du ha:

Minst 3 års erfarenhet i ledande befattning Du har minst 5 års erfarenhet av kundservice, gärna från externt Contact Center bolag Erfarenhet av att bygga, motivera och coacha framgångsrika team
Det är också bra om du:

Har vana av att skapa presentationsmaterial och är tydlig i din skriftliga kommunikation
Som person är du en kommunikativ lagspelare som har lätt för att förmedla ”vad, när och hur” med övertygelse och får med dig dina kollegor via engagemang och delaktighet. Du är ödmjuk inför alla intressenters olika behov och utgångspunkter och inser att vi endast tillsammans kan uppnås goda resultat.

Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.

Placeringsort: Karlskoga

Anställningsform: Tillsvidare

Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Hassan Mustapha, rekryterande ledare, Tfn: 0709-335508 eller hassan.mustapha@telenor.se Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på work@telenor.se .

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Elin Johansson

Anna Holmgren
+46 455301045
Johan Wall

Se kontaktuppgifter i annons

Sammanfattning

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

Telenor Sverige AB
Stockholm, 11688

Liknande jobb


15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024