Opus Equiptments kundtjänst söker en ny kollega

Arbetsbeskrivning

Opus Equiptment säljer och levererar verkstadstrustning till hela marknaden. Tack vare vår långa erfarenhet och våra strategiska samarbeten med starka partners kan vi erbjuda helhetslösningar, en egen rikstäckande serviceorganisation, branschens tyngsta varumärken och den senaste teknologin till våra kunder. Kort sagt har vi kunskapen och produkterna som gör att du bara behöver ha kontakt med en enda leverantör för alla delar i din verkstad.

Din roll:
Denna tjänst innebär att du skall serva våra koncernbolag med löpande ärenden kring vårt utbud av tung verkstadsutrustning och tjänster per mail och telefon.

Din profil och bakgrund:
Du är en handlingskraftig person med förmågan att engagera och inspirera. Att leverera i tid är en självklarhet. Återkoppling och uppföljning är viktigt för dig. Som person drivs du av att ge god service och du är bra på att skapa goda relationer, både inom och utom organisationen. Vi söker dig som är serviceinriktad, öppen, har lätt för att sätta dig in i kundens ärenden och gillar att lösa problem. I perioder kan det vara mycket att göra och därför krävs det att du kan hantera stress väl. Vidare är du kommunikativ och trivs med att ha många kontaktytor i det dagliga arbetet. Kundkontakt sker via telefon och mail, och därför krävs att du behärskar svenska i både tal och skrift. Har du arbetat inom kundservice är det meriterande, det viktigaste är dock att du brinner för att ge dina kunder ett förstklassigt bemötande.

Kvalifikationer:
För att vara aktuell för rollen ser vi att du har:
• Dokumenterat min 5 års fordons/verkstad teknisk utbildning eller erfarenhet
• God datorvana
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska
• Erfaranhet i affärssystemet Pyramid är meriterande men inget krav

Vi erbjuder:
• Ett utmanande och givande arbete i en föränderlig miljö
• En arbetsplats med högt i tak
• Glada kollegor med nära till skratt

Övrigt:
• Omfattning: Heltid, 100 %
• Anställningsform: Tillsvidare
• Start: Snarast möjligt
• Placering: Mölndal

För oss som arbetar på Opus Equiptment är mångfaldsfrågor en viktig del i vår vardag. Vi strävar efter en högre representation av medarbetare med internationell bakgrund, jämnare könsfördelning samt en åldersstruktur som på bästa sätt speglar våra kunder.

Kontakt:
För vidare information om tjänsterna vänligen kontakta Johan Forsén,VD, på mail: Johan.Forsen@opus.se

Välkommen med din ansökan senast den 2017-04-14. Vi kommer behandla ansökningarna fortlöpande och därav kan tjänsterna komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

CIO Lennart Byström

Sara Prosell

Produktionsledare Therese Nilsson

Produktionsledare Peter Karlsson

Johan Forsén

Business Application Team Manager Lena Rosell

Inköp- och Kategorichef Daniel Belmonte

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mekonomen Group
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • - Fast lön
  • Heltid. Tillsvidare.
  • Publicerat: 24 mars 2017

Besöksadress

,
None

Postadress

BOX 19542
STOCKHOLM, 10432

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024