OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sällma söker nu en Order Administrator med ekonomikunskaper till en av våra internationella kunder med placering i Kista.
Tjänsten ska tillsättas omgående och är initialt på ca 6 månader med goda utvecklingsmöjligheter och goda möjligheter till förlängning. Arbetstiden är heltid, dagtid med flexmöjlighet.
Arbetsuppgifter:
Det är ett omväxlande arbete med högt tempo. Exempel på arbetsuppgifter är:
- Logistik kring transporter
- Ha kontroll över inleveranser
- Koordinera buffervolymer, det är snabba ledtider.
- Skicka prioriteringslistor, uppdatera leveransdatum
- Delta i Supply Chain möten och kundmöten
- Supportera sälj i övriga frågor.
Bakgrund:
Du är gärna nyutexaminerad ekonom från högskolan. Det är ett krav att du behärskar engelska både i tal och skrift. Självklart har du god datavana, kunskaper i SAP och Excel är meriterande.Det är även starkt meriterande om du är allmänt systemkunnig och om du tidigare arbetat med logistik.
Som person är du proaktiv, positiv, stresstålig, noggrann och självgående. Dessutom är det ett krav att du är gillar högt tryck och är lösningsorienterad. Du är en person som gärna har kundkontakter och tycker om att lära dig nytt.
Då kunden eftersträvar en bättre könsfördelning ser vi gärna manliga sökanden.
Det finns goda karriärmöjligheter inom bolaget.
Din ansökan:
Din ansökan med cv och personligt brev är du välkommen att snarast skicka till ansokan@sallma.se, dock senast den 11/3 2014. Märk din ansökan "Orderadministratör". Ansökningshandlingarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Om det är något du undrar över är du välkommen att ringa Katarina Sohl 08-533 32 688.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Sohl
08-533 32 688
0700-24 44 42
Katarina Sohl
08-533 32 688
0700-24 44 42
Jeannette Beiming
08-540 835 19