Order och kundservicepersonal

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Tjänsten innebär arbete med aktiv kundvård samt hantering av order och förfrågningar från våra distributörer i huvudsak från Latinamerika . All kommunikation med kunder, distributörer och säljbolag sker på engelska och/eller spanska. Visst resande till Latinamerika kan vara nödvändigt, men i begränsad omfattning.

I tjänsten finns utvecklingspotential för fler arbetsuppgifter inom befintlig jobbfunktion, liksom även till andra arbetsuppgifter inom marknadssidan eller inom företaget i övrigt.

Rapportering sker till Regionchefen för Americas, Africa, Middle East and India.


Utbildning/Erfarenhet
Vi söker en person med god datorvana som behärskar engelska och spanska i tal och skrift. Vi tror att du har arbetserfarenhet inom försäljning och orderhantering. Kunskaper i affärssystemet SAP är meriterande.

Personliga egenskaper
Du är en person som gillar att arbeta i en mångkulturell miljö. Vi tror att du har struktur och ordning i ditt arbete, har egen integritet och tvekar inte med att komma med förbättringsförslag och idéer. Lagarbete är naturligt för dig i ditt vardagliga arbete

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning och den är placerad vid företagets försäljningavdelning i Hagfors.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: UDDEHOLM AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 oktober 2010
  • Ansök senast: 29 oktober 2010

Postadress

None
HAGFORS, 68385

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023