OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Medicago är ett bioteknikföretag, som utvecklar, producerar och
marknadsför olika produkter för bioteknik- och
läkemedelsindustrin. Företaget är beläget i Danmark Berga
utanför Uppsala (8 km från centrum) och sysselsätter f.n. 20
personer.
Vi är nu inne i en expansionsfas och behöver anställa en
administratör på heltid med tillträde snarast.
Arbetsuppgifter:
Hantering av in- och utgående gods, orderhantering,
posthantering, provtagning, samt deltagande i förekommande
produktion. Upprätthålla god ordning i lagerlokaler.
Utbildning/Erfarenhet:
Du bör tidigare arbetat med order, logistik eller kundtjänst. Du
talar och skriver engelska och svenska obehindrat och behärskar
Officepaketet väl. Goda kunskaper i SPCS och Excel är en fördel.
Vi tror att du har en god förståelse för logistikflöden.
Personliga egenskaper:
För att passa till tjänsten tror vi att du är en stresstålig och
noggrann person med god administrativ förmåga. En nära och
personlig relation till både anställda och kunder är viktig för oss.
God fysik är en fördel.