Order office manager till Tietoevry

Order office manager till Tietoevry

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I rollen som Order office manager kommer du vara en del av Evrys Order office-team som jobbar med validering och godkännande av beställningar som levereras genom en av deras stora leverantörer. Dessa förfrågningar kommer både från interna parter, men också från externa kunder. Teamet du jobbar i arbetar nordiskt och dina kollegor är placerade i både Sverige och Norge, detta innebär att många kontakter sker via deras ITSM verktyg, teams, mail eller telefon.

Som Order office manager kommer du även ansvara för en del offerthantering. I ditt uppdrag kommer du att ha ett tätt samarbete med leverantörer, samt validera innehåll och ta beslut om kategorisering av offertbeställningar. Du kommer även att ansvara för kvalitetskontroll och utskick av offerter till våra interna beställare och godkänna dessa i TietoEVRYs vägnar, samt uppföljning av leveransen enligt överenskomna KPI:er. Arbetet innebär en del kontraktsläsning, förståelse och kännedom och du kommer driva olika frågeställningar som kan uppstå både internt och externt. Ditt ansvarsområde är Sverige och du kommer att agera som kontaktpunkt i dessa frågor.


Vem är du?
Till denna roll söker vi dig som i grunden har flerårig erfarenhet av IT-processarbete, service & support och kommunikation. Du är van att arbeta kundnära och att axla en drivande och koordinerade roll. Då Evry jobbar med säkerhetsklassade kunders information så krävs det att du är eller kan bli säkerhetsklassad för evrys kunder. Det är meriterande om du är ITIL Foundation-certifierad. Du ska ha goda kunskaper i engelska och svenska, både skriftligt och muntligt.

Som person söker vi dig som passar in med Evrys stora kundfokus. Du är service-minded, har en positiv inställning och god känsla för kvalitet och samverkan. Med ditt lösningsfokuserade handlingssätt motiveras du av att få hjälpa till och lösa kundens beställningar och problem. Evrys höga förändringstakt kräver också att du är flexibel, trivs att jobba både självständigt och i team samt att du motiveras av resultat. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och är inte rädd för att dela med dig av dina kunskaper och smarta arbetssätt till dina kollegor.


Om verksamheten
”Vår storlek är vår styrka. Som ett av Nordens ledande IT-bolag erbjuder vi dig fler möjligheter än likvärdiga företag. Vi har stor geografisk spridning i Sverige och världen – våra kunder är små som stora, välkända som okända, lokala som globala. Vår bredd, tillsammans med höga förändringstakt, ger dig kraft att utvecklas. Vi strävar efter att vara en modern och attraktiv arbetsplats. Därför bygger vi arbetsgrupper med stor mångfald för att ta tillvara och utveckla kompetens och nytänkande”
- TietoEvry

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2020
  • Ansök senast: 4 maj 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


15 maj 2024

15 maj 2024

SUPPORTTEKNIKER

15 maj 2024