Orderadministratör!

Arbetsbeskrivning

Gillar du att ge service och samtidigt arbeta administrativt? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig med start omgående som kommer att pågå löpande!

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som Orderadministratör hos vår kund kommer dina arbetsuppgifter främst bestå av att ta emot och registrera nya inkommande ordrar i företagets affärssystem Movex. Då de flesta av beställningarna kommer från företagets utlandskunder kommer du att ha många internationella kontakter. Du som trivs med att arbeta administrativ kombinerat med kundkontakt kommer att trivas hos vår kund!

Vem trivs här?
Har du några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du komma in i dina arbetsuppgifter på kort tid. Vidare ser vi att du har god datorvana och lär dig nya datasystem lätt. Då kunden arbetar i Movex är det meriterande om du har erfarenhet av det. Är du duktig på att hålla många bollar i luften, arbetar snabbt och effektivt samt räds inte för att fråga om du inte förstår kommer du att passa hos vår kund. Då ni endast är två personer i teamet krävs det att du är självgående. Är du dessutom nyfiken, glad och positiv har du alla förutsättningar för att lyckas i rollen!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå tills vidare. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 mars 2015

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023