Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Är du medarbetaren som har ett stort engagemang och passion för ditt arbete och sätter kunden i fokus, ja då ska du fortsätta att läsa vidare.

Vi söker just nu en orderadministratör till vår kund som är inom dagligvaruhandeln. Vår kund har sitt kontor beläget söder om söder, i ljusa och trevliga lokaler. Tjänsten är på heltid och är tänkt att tillsättas snarast möjligt. Tjänsten som orderadministratör kommer till en början att starta som en inhyrning på ca sex månader för att sedan övergå till en anställning hos kund om båda parter är överens.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Som orderadministratör ligger fokuset på att vara behjälplig kunden och assistera dem med deras beställningar och förfrågningar. Du kommer även att besvara frågor om leveransen, administrera prislistor, rabatter och avtal.

Mer specifikt kommer du till exempel att:

Kontrollera orderstatus
Uppdatera prisinformation
Hantera hela orderprocessen
Ha kontakt med exempelvis beställare och leverantörer


Din bakgrund:
För att komma in i rollen så snabbt som möjligt tror vi att du har tidigare erfarenhet av administration inom order/logistik och behärskar Excel väl. Ett stort plus är om du har erfarenhet av Pyramid eller likvärdig systemvana. Flytande svenska och engelska är ett krav.

Som orderadministratör söker vi framför allt dig som är en tålmodig och organiserad person som motiveras av att få ta eget ansvar och möjligheten att få jobba med och kunna ge bästa servicen.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023