Orderadministratör / Koordinator / Administratör / Kundsupport / Heltid

Arbetsbeskrivning

Mer om företaget
Vill du arbeta i en givande och händelserik roll där du arbetar med inköp, logistik, administration och kundsupport? Är du ordningsam, analytisk och ansvarstagande? Då kan detta va rollen för dig! Vi söker nu en administratör till vår kund Embreis AB. Embreis AB är ett svenskt företag under expansion som arbetar med import och försäljning av ortopediska produkter i Norden. Vi samarbetar med etablerade producerande företag från olika delar av världen och strävar efter att kunna erbjuda ett kvalitativt och funktionellt sortiment för ortopediska skador och sjukdomar. Vår ambition är att vara en kompetent och seriös leverantör dit våra kunder och brukare alltid kan vända sig och få bästa möjliga service. Embreis kontor är beläget i Täby.

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att ha ett stort ansvar över administration, inköp och kundsupport. Du kommer att bland annat att arbeta med följande arbetsuppgifter:

- Hantera och administrera orders i affärssystem.
- Kontakt med leverantörer och administrera leveranser.
- Registrering, dokumentation och organisering i artikeldatabas.
- Logistik och planering kring inköp.
- Kontakt med lager och logistikföretag kring leveranser.
- Kundsupport om produkter, leveranser och inköp.
- Fakturering och svara på fakturafrågor.

Studentwork ansvarar för denna rekryteringsprocess men du kommer att bli anställd direkt av vår kund. Arbetstider är 08.00-17.00.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från administration och kundsupport. Du är nyfiken på att utvecklas och lära dig mer inom administration, inköp och fakturering. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och analytisk. Vidare tror vi att du gillar att arbeta med flera arbetsuppgifter samtidigt i en koordinerande roll. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du även har kunskaper i norska eller finska. Du har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i Visma administration och Lime CRM.


Vi ser fram emot din ansökan!



Om oss
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och utexaminerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.

Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning/marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Karlsson

Emma Gefvert

Lisa Skoglund

Frida Willstein

Lisa Skoglund
0704-214394
Emilia Johansson

Bim Schedin
0739-83 76 22
Sara Kidfelt

Linda Gustavsson
0707302143
Johanna Wadsten

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Studentwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 5 april 2018

Besöksadress

Nygatan 25
None

Postadress

Nygatan 25
Linköping, 58219

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024