Orderadministratör med erfarenhet av kundservice

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är ett mycket välkänt familjeföretag som funnits länge på den internationella marknaden. I dag är de ca 210 medarbetare med huvudkontor i Solna, men finns även i städer som Helsingfors, Oslo och Köpenhamn. Då vår kund är i en expansiv fas söker de nu en orderadministratör med förståelse för danska till deras kundserviceavdelning i Solna. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning alt övertag.

Tjänsten
I rollen som orderadministratör kommer du ingå i två olika team där du arbetar både mot konsumentsidan samt kundservicesidan. Du arbetar tätt ihop med dina kollegor samtidigt som du ansvara självständigt för dina egna processer. Det är en administrativ tjänst med mycket kunddialog. Arbetsuppgifterna som ingår i tjänsten är bland annat order- och leveranshantering, registrering i systemet, kundkontakt både via telefon och mail. Kunderna som du har kontakt med kommer vara både privatpersoner och företag. För denna tjänst blir du anställd i 6 månader som konsult av Placera Personal.

Kvalifikationer
• Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du har god systemvana, gärna SAP
• Du har har tidigare arbetat inom kundserviceyrket.
• Meriterande om du har förståelse för Danska i tal och skrift

Personlighet
För denna tjänst söker vi dig som är serviceinriktad, strukturerad och noggrann. Du tar mycket ansvar och gillar att arbeta i högt tempo. Vidare innehar du en kommunikativ förmåga och gillar att ge bra kundservice

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid 38,75 h / v Start: Omgående, i 6 månader med stor möjlighet till förlängning Du blir anställd som konsult via Placera Personal.
  • Publicerat: 30 december 2016

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023