Orderadministratör med teknikintresse!

Orderadministratör med teknikintresse!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och nyfiken person med intresse för teknik? Vill du jobba mot en stor variation branscher, med kompressorer och tryckluft som främsta produkt? Välkommen till en familjärt företag som är proffs på det de gör!

Om rollen
Din huvuduppgift är att hantera kundordrar. Du är tydlig i din kommunikation med kund och kollegor, tar emot samt sorterar leveranser och har full koll på era produkter. Lagret är fullt av olika reservdelar, du behöver vara uppmärksam på detaljer för att kunna tillgodose kundens behov samt se till att tekniker får rätt delar. Vidare skapar och uppdaterar du information i företagets system samt har ett ansvar att de uppgifter du får hanteras korrekt från start till slut.

Din profil
För den här rollen söker vi dig som är trivs i team och ser dina kollegor som en stor tillgång. Du är nyfiken och lär dig gärna mer, i synnerhet gällande teknik. Du har en vilja och fallenhet för att skapa struktur och har ett öga för detaljer. Du trivs med kundkontakt och är alltid kommunikativ med både dem och med dina kollegor. Du tar ansvar för dina uppgifter samtidigt som du samarbetar tätt med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar som kommer upp i vardagen!

Skallkrav
• Erfarenhet av tekniskt arbete och/eller orderhantering, gärna mot industri
• Flytande svenska och god engelska
• God IT-vana (Visma, Fortknox, CRM-system och Officepaketet)

Meriterande
• Teknisk utbildning
• Kunskap inom LIME CRM
• Erfarenhet av B2B
Om företaget
Aircenter grundades 1991 och specialiserar sig på att tillhandahålla luftkompressorer och tryckluftsutrustning för en mängd industriella syften. De erbjuder en omfattande tjänst som innefattar försäljning, installation, service och underhåll samt rådgivning och teknisk support. De samarbetar med flera välrenommerade tillverkare och har en kundbas som inkluderar bland annat företag inom tillverkningsindustrin, sjukhus och medicinteknik, livsmedelsindustrin samt bygg- och anläggningsindustrin.

Företagets erbjudande innebär bland annat
• Frihet under ansvar i ett härligt team
• Digitaliserad verksamhet på tillväxtresa
• Cirka 5000 kronor i friskvårdsbidrag
• Teamaktiviteter som rally och julbord

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Villkor
Startdatum: Snarast enligt överenskommelse
Placeringsort: Täby
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2023
  • Ansök senast: 29 oktober 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023