OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Palm Partners AB
Palm Partners AB
Jag söker dig som med noggrannhet tar dig an administrativa uppgifter och som däremellan trivs med mycket kund- och leverantörskontakter. Är du en servicedriven och samtidigt administrativ pärla så är detta tjänsten för dig!
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Vår kund arbetar inom Telekom med fiber som specialitet. Du kommer att arbeta på en avdelning som registrerar order och leveranskoordinerar deras fiberinstallationer. Din vardag består till stor del utav kontakter med underleverantörer och kunder där du ser till att löpande komplettera med uppgifter där det behövs och finnas tillhands för att registrera och lösa förändringar i leveransen.
Utbildning
Avslutade gymnasiala studier
Erfarenhet
Hos vår kund sitter servicen i ryggraden så ett par år i arbetslivet där du arbetat med kundkontakter, serivce och adminsitration är ett Krav.
Därtill behöver du ha god datavana, främst inom Excel. Du har en god verbal och skriftlig förmåga i svenska språket
Övrigt meriterande arbete är;
- flerårig administrativ vana
- erfarenhet utav fiber/teknik/telekomlösning
- kundvård
Personliga kvalifikationer
Som person är det viktigt att du är nyfiken av naturen och att du har ett driv i att leverera en bra kundupplevelse. Du gillar att ha ett eget ansvar därn du allt eftersom du lär dig mer om tjänsten även är duktig på att se förbättringsmöjligheter. Då arbetet innebär flera kontaktyor är du en social, gladlynt och kommunikativ individ. I vardagen tar du initiativ där du ser att detta behövs och finns till hands med din expertis inom adminstration och leveranskoordinering.
Lön och anställningsvillkor
Enligt avtal
Ansökan
Urval sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag! Du ansöker om tjänsten via vår hemsida www.palmpartners.se. För vidare frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanna Filipsson på susanna.filipsson@palmpartners.se eller på 0709668608
Startdatum
Enligt överenskommelse
Uppdragslängd
Löpande under 2017
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanna Filipsson
Maria Wansölin
0733898810
Linus Lindersjö
0708-398731
Maria Wansölin
Maria Wansölin
Paulina Hedin
0733846157
Paulina Hedin
073-384 61 57
Paulina Hedin