Orderadministratör till Bygghemma Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Presentation

Poolia söker nu en serviceminded, stresstålig och erfaren orderadministratör Bygghemma

Du kommer arbeta heltid som konsult via Poolia under 5 månader med möjlighet till förlängning.

Tjänsten tillträdes omgående med placering i Täby.


Arbetsuppgifter

I rollen som orderadministratör kommer du att få hantera kundordrar efter beställningslista som sedan bokas in i vårt datorsystem. Du kommer ha kontakt via telefon och mail med leverantörer för lagerbeställningar och förfrågan om resterande produkter.

-Kundförfrågningar om lagda ordrar och problemlösningar via telefon och mail
-Hantering av returer från kunder tillbaka till Bygghemma
-Saldokontroller med arbetsledare för lager och transport


Utbildning/erfarenhet

För att lyckas i rollen som orderadministratör bör du ha god vana av att arbeta med excel samt erfarenhet av at hat arbetat med orderhanteringssystem tidigare. Du har erfarenhet av kund- och leverantörskontrakt.

Som person är du stresstålig och trivs i ett högt arbetstempo. Du är serviceminded och tänker lösningsorienterat för att hantera situationer på bästa sätt.

Urval och intervju sker löpande, välkommen med din ansökan.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Vår kunds hemsida

http://www.bygghemma.se/

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 6 maj 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023